728 x 90

نمای روز - مذاکرات اتمی سردرگمی یا بن‌بست

مجری: این که الآن مذاکرات چطور دارد پیش می‌رود برنامه جمهوری اسلامی ایران چه هست؟

آخوند رئیسی: کار داره از طریق وزارت امور خارجه دنبال می‌شود. بعد از بیش از ۲ماه آخوند رئیسی برنامه‌ای برای مذاکرات نداد. چرا؟

خبرنگار حکومتی خطاب به سخنگوی وزارت‌خارجه: حتماً باید این سازمان برنامه بودجه اون گزارش را منتشر می‌کرد که آقا تا ۱۴۰۳ دولت‌مان ورشکسته می‌شود آیا فکر نمی‌کنید دستگاه حاکمیتی دارد با پالس ضعف می‌رود در بروکسل که بعدش بخواد بره وین.

پالس ضعف را روزنامه حکومتی جهان صنعت این‌طور معنا کرده است.

نگاهی به اظهارات مقامات داخلی و خارجی درباره برجام نشان می‌دهد اوضاع اصلاً خوب نیست و مشخصاً در ایران سرگشتگی و بلاتکلیفی‌هایی وجود دارد.

مجری شبکه ۵ تلویزیون رژیم ۲۵مهر: اگر برجام این‌قدر بد بود و اگر این‌قدر مشکل داشت چرا الآن می‌خواهیم برگردیم بهش؟ چرا الآن آقای امیر عبداللهیان که وزیر امور خارجه است دولت هم انقلابی حساب می‌شود چرا الآن صحبت از این است که هفته آینده مذاکرات برجامی شروع میشه؟

روزنامه حکومتی آفتاب یزد هم در مورد سردرگمی نظام در اتخاذ یک سیاست روشن نوشت: خودمان هم نمی‌دانیم داریم چه می‌کنیم! حتی نمایندگان مجلس هم نفهمیده‌اند آیا مذاکره‌ای در کار است یا خیر... حکایت، حکایت آن ارتشی نشود که در یک مانور نظامی متحمل شکست سنگینی شد!».

مصطفی خوش چشم: مشکل داشتن استراتژی است و من امیدوارم در دوره جدید استراتژی حاکم باشه آگاهانه دیگه افتخار نکنیم ۱۷نفره داریم می‌رویم جلوی ۴۰۰نفر می‌ایستیم بعد هم آخرش تهش اینجوری بشه که همه به چه کنم چه کنم بیفتند... .

بن‌بست در مذاکرات را عبداللهیان هم به ناگزیر اعتراف می‌کند.

گوینده تلویزیون ۲۳مهر: آقای امیر عبداللهیان افزود: گفتگوها با نماینده اتحادیه اروپا بر یافتن راه‌حل‌های عملی برای رفع مشکلات و بن‌بست کنونی در وین متمرکز است.

این وضعیت یعنی رژیم نه می‌تواند جام‌زهر موشکی و منطقه‌یی را بخورد و نه می‌تواند در برابر جامعه جهانی بایستد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93d6ae1a-910c-48d9-9e5d-c42ea8357468"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات