728 x 90

همياري سيماى آزادى,

پانزدهمین همیاری ملی با سیمای آزادی عزم راسخ میهنی برای سرنگونی استبداد دینی و حمایت از پیشتازان آزادی در اشرف و لیبرتی

-

پانزدهمین همیاری ملی با سیمای آزادی
پانزدهمین همیاری ملی با سیمای آزادی
 
استقبال هموطنان و یاران اشرف‌نشان از اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزادیبخش ملی ایران و برپا دادن به یکانهای ارتش آزادیبخش در داخل میهن

مجموع تعهدات و کمکهای اهدایی به سیمای آزادی: 15میلیارد و 307 میلیون تومان (معادل 4 میلیون و 137هزار دلار)

گزارش پانزدهمین همیاری ملی از سوی سیمای آزادی:

هموطنان عزیز،
همیاران گرامی سیمای آزادی،
درود و سپاس بیکران ما تقدیم یکایک شما که پانزدهمین گلریزان همیاری ملی را با مشارکت پرشورتان به حماسه دیگری از همبستگی ملی و به نمادی روشن از اراده خلل‌ناپذیر مردم ما برای سرنگونی استبداد دینی تبدیل کردید.
پانزدهمین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی که از ساعت 1630دقیقه روز شنبه 7بهمن 1391 شروع شد، ابتدا برای دو روز پیش‌بینی شده بود، اما به علت تراکم تماسها و درخواستهای هموطنانمان دو روز دیگر تمدید شد و تا ساعت 1010دقیقه بامداد چهارشنبه 11بهمن در مجموع به مدت نزدیک به 50ساعت ادامه یافت.
در طول برنامه 22 خط ارتباط تلفنی و خطوط ارتباط ایمیلی مشغول بودند. ولی باز هم خطوط ارتباطی پاسخگوی استقبال و اشتیاق هموطنانمان نبود و بسیاری ساعتها پشت خطوط منتظر وصل ارتباط ماندند. امیدواریم که پوزش سیمای آزادی را از این بابت و همچنین از بابت نقص فنی ایجاد شده در تماسها بپذیرید.
در پانزدهمین همیاری ملی مجموع تعهدات و کمکهای اهدایی هموطنانمان از داخل و خارج کشور به سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران، به پانزده میلیارد و 307 میلیون تومان (معادل 4 میلیون و 137هزار دلار) بالغ شد.
اما فراتر از ارقام کمک‌رسانی که البته بسیار ذی قیمت و بی‌دریغ و هر دلار و تومان آن حاصل گذشت و ایثاری خالصانه بود، آنچه که در سراسر این برنامه چهار روزه موج می‌زد، سطح بسیار بالا و بی‌بدیل آگاهی و عشق و ایمان هموطنانمان نسبت به موقعیت نبرد رهایبخش و مرحله سرنگونی دشمن بود که به‌ویژه در برانگیختگی و استقبال جانانه از اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزادیبخش ملی ایران با شرکت همه هموطنان و یاران اشرف‌نشان و از پیام برپا دادن به یکانهای ارتش آزادی در داخل میهن بارز شد. هموطنانمان از سراسر ایران و از اقصی نقاط جهان، ارتش آزادی‌ستان و پیام رهبر مقاومت در این باره سرمایه رهایی و کلید پیروزی و چراغ راهنمای دوران توصیف می‌کردند و با اعلام همبستگی و تشکیل یکانها و تیمهایشان به نام شهیدان قهرمان از آن استقبال کردند.

این برانگیختگی میهنی و انقلابی با حضور خانم زهرا مریخی هماهنگ‌کننده دفاتر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در برنامه همیاری و تماس تلفنی خانم زهره اخیانی، مسئول اول مجاهدین خلق ایران از لیبرتی اوج گرفت و هموطنانمان از داخل و خارج میهن، ضمن شرکت در همیاری، همراهی و پیوستن و ثبت‌نام در مؤسسان چهارم ارتش آزادیبخش ملی ایران را اعلام می‌کردند.
در کارزار همیاری بسیاری از هموطنان درهم شکستن برچسب تروریستی را به‌عنوان گواه روشنی از اصالت و حقانیت مقاومت رهایی بخش مردم ایران تبریک گفتند و بر تداوم ایستادگی و کارزار جهانی در حمایت از مجاهدان اشرف و لیبرتی و آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از حقوق آنان و مقابله با توطئه‌های رژیم آخوندی و عواملش در عراق تأکید کردند.
سیمای آزادی در پانزدهمین برنامه همیاری از حمایت و همبستگی ارزشمند شخصیتهای حامی مقاومت ایران در کشورهای منطقه و جهان برخوردار بود که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.
در پانزدهمین گلریزان همیاری هموطنانمان در اقصی نقاط جهان و از سراسر میهن پرشورتر و صمیمانه‌تر از همیشه به همیاری با سیمای آزادی برخاسته‌اند و به‌ویژه در داخل کشور به‌رغم خفقان رژیم آخوندی از جای جای ایران و از ملیتها و مذاهب مختلف به همیاری با سیمای آزادی شتافتند و قبل از هر چیز شایستگی ملتی را به نمایش گذاشتند که می‌خواهد و می‌تواند با تکیه بر منابع لایزال انسانی و مادی خود دشمن را درهم بشکند و به آزادی و حاکمیت مردم دست یابد و برای تحقق آن عزم جزم دارد.
از هموطنانی که برای همیاری با سیمای آزادی خانه یا اتوموبیل خود را فروختند، تا همیارانی که با قرض گرفتن تعهد همیاری و تأمین هزینه‌های سیمای آزادی را تقبل کردند.
از راد مردی که ارثیه‌اش را به سیمای آزادی داد تا کودکی که پول پس‌اندازش را هدیه کرد. از پیام همیاری و کمک اساتید خوزستانی تا کمکها و پیامهای حمایت زندانیان سیاسی و نامه تکاندهنده آن نوجوان اصفهانی و داستان پدرش از زندانیان سیاسی که در شرایط تنگدستگی خانواده و در حالی‌که رنگ گوشت را نمی‌بینند حتی از گذران زندگی و پول دارو و درمان هم می‌گذرند تا به سیمای آزادی کمک برسانند.
از تعهدات همیارانی که با تمام وجود می‌گفتند هیچ وقت نمی‌گذاریم این چراغ خاموش شود. تا تلاش و همراهی یارانی که با جمع‌آوری کمکهای سایر هموطنانمان به یاری ما شتافتند و سیمای آزادی را مشعل دار مشی انقلابی و این هم یاری را رژه سرنگونی توصیف می‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65363410-fa8e-426b-9b47-8829bf48101d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات