آخوند موحدی کرمانی عضو خبرگان آخوندی و امام جمعه زاپاس تهران، وحشت رژیم را از نمایش انتخابات سال آینده برملا کرد و گفت: اگر تعداد کاندیداها زیاد شود، جبهه امام و رهبری شکست میخورد، از اینرو باید دعا کرد خدا احساس وظیفه را از برخی بگیرد.
وی که برای جمعی از مزدوران رژیم صحبت میکرد افزود: اگر میخواهید یک کار ارزنده برای انتخابات انجام دهید باید تمام تمرکز شما بر این باشد که آن آدم، ولایی باشد، محور باید ولایت پذیری باشد. شما سعی کنید تعداد کاندیداهایتان را کم کنید، این خطر است، جبهه پیروان سعی کند به یک نفر برسد چرا که آفت انتخابات همین است.
وی که برای جمعی از مزدوران رژیم صحبت میکرد افزود: اگر میخواهید یک کار ارزنده برای انتخابات انجام دهید باید تمام تمرکز شما بر این باشد که آن آدم، ولایی باشد، محور باید ولایت پذیری باشد. شما سعی کنید تعداد کاندیداهایتان را کم کنید، این خطر است، جبهه پیروان سعی کند به یک نفر برسد چرا که آفت انتخابات همین است.