برای اخضر ابراهیمی در دمشق بهدنبال راهحل، کار آسانی نبوده است. هرچه از گفتگوهای او نتیجه شده باشد، پرزیدنت بشار اسد چندان چیزی برای بخشیدن و کوتاه آمدن نداشته است.
ابراهیمی: ”وضعیت در سوریه نگرانکننده است“
رژیم اسد زمینهای بیشتری را که به تصرف رزمندگان در میآید از دست میدهد. رژیم سوریه ممکن است از هرچه در زرادخانه تسلیحاتیش دارد استفاده کند.
گفته میشود رژیم سوریه از نوعی گاز سمی در خط مقدم استفاده کرده است. مخالفان گفتند 7رزمنده بر اثر حمله شیمیایی توسط نیروهای اسد، جان باختهاند و دهها نفر دیگر تحت تأثیری این مواد شیمیایی قرار گرفتهاند.
در چنین شرایطی سایر سلاحها بهطور غیرقابل انکاری مورد استفاده رژیم سوریه قرار میگیرد. این در حالیست که رزمندگان بیش از پیش پیشرفتهایی بهدست میآورند.
رزمندگان هنوز تا تسخیر مرکز قدرت در دمشق فاصله دارند.
به نظر میرسد رژیم سوریه حاضر نیست بهسادگی دست از قدرت بردارد.
ابراهیمی: ”وضعیت در سوریه نگرانکننده است“
رژیم اسد زمینهای بیشتری را که به تصرف رزمندگان در میآید از دست میدهد. رژیم سوریه ممکن است از هرچه در زرادخانه تسلیحاتیش دارد استفاده کند.
گفته میشود رژیم سوریه از نوعی گاز سمی در خط مقدم استفاده کرده است. مخالفان گفتند 7رزمنده بر اثر حمله شیمیایی توسط نیروهای اسد، جان باختهاند و دهها نفر دیگر تحت تأثیری این مواد شیمیایی قرار گرفتهاند.
در چنین شرایطی سایر سلاحها بهطور غیرقابل انکاری مورد استفاده رژیم سوریه قرار میگیرد. این در حالیست که رزمندگان بیش از پیش پیشرفتهایی بهدست میآورند.
رزمندگان هنوز تا تسخیر مرکز قدرت در دمشق فاصله دارند.
به نظر میرسد رژیم سوریه حاضر نیست بهسادگی دست از قدرت بردارد.