728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

تظاهرات کارگران بصره علیه دولت مالکی

-

تظاهرات مردم بصره در اعتراض به مالکی
تظاهرات مردم بصره در اعتراض به مالکی
شرکت کنندگان در تظاهرات بصره که کارگران شهرداری و بازنشستگان بودند خواستار افزایش حقوق و استخدام به‌صورت دائمی شدند چرا که بیش از 5سال است در حال خدمت هستند. آنان گفتند خواستار حقوق عقب افتاده‌شان هستند و نسبت به تأخیر مستمر در پرداخت حقوق‌شان شکایت داشتند.
یکی از شرکت کنندگان: ما به نام مردم و سندیکاهای کارگری می‌خواهیم به فسادی که در داخل دولت وجود دارد رسیدگی شود. جلو فساد دو دولت را بگیرند نه این‌که کارت سهمیه‌بندی را که نان مردم است قطع کنند. ما همچنین خواستار افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان هستیم، خصوصاً بازنشستگان که یک قشر محروم و فقیر و مظلومی هستند که دولت و مجلس به آنان ظلم کرده‌اند.
یکی از کارگران شهرداری بصره: ما کارگران شهرداری بصره خواستار افزایش حقوق هستیم برای این‌که حقوق‌مان 12هزار دینار است. 12هزار با این وضعیت بازار چه چیزی را تأمین می‌کند؟ هیچ چیزی. یعنی روزی 360 دینار، دوم این‌که حقوق را هر 50روز برای یک‌ماه می‌دهند، ما می‌خواهیم که ماهانه حقوق ما را بدهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daf96261-f6eb-49e3-a583-e0c7d6ca9844"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات