728 x 90

اتمي رژيم,

سایت پارچین

-

سایت پارچین
سایت پارچین
سایت پارچین هم‌چنان منبع نگرانی است، رژیم برای پاک کردن آثار انفجارهای هسته‌یی به‌شدت دنبال پاکسازی این سایت است:
یوکیا آمانو در جریان سفر خود به بغداد در جمع خبرنگاران بار دیگر هشدار داد که رژیم ایران به فعالیتهای خود برای پاکسازی سایت پارچین ادامه می‌دهد
سایت پارچین یکی از محلهای فعالیت مخفی اتمی آخوندی اولین بار توسط مقاومت ایران افشا شد. در ماه مارس دو هزار و پنج مقاومت ایران فاش کرد: ”شرکت عمران که توسط سرتیپ پاسدار طباطبایی اداره می‌شود مشغول کندن تونل در سایت پارچین است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران در پل گیشاست. معاون طباطبایی پاسداری به‌نام دانشجو است.
در روز بیست و سوم آبان سال هزار و سیصد وهشتاد و شش هم دبیرخانه شورای ملی مقاومت فاش کرد: انفجارهای مهیبی در سات پارچین رخ داده است.

در این اطلاعیه آمده بود: مجتمعها و صنایع نظامی در پارچین متعلق به وزارت دفاع (سازمان صنایع دفاع، سازمان هوا و فضا و مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع) می‌باشد. این مجتمع بزرگ به‌صورت یازده طرح مختلف برای تولید سلاح و مهمات سازماندهی شده است. طرحهای چهار و یازده به تولید موشک کروز و طرحهای یک، دو وهشت به تسلیحات شیمیایی اختصاص دارتد. در طرحهای موشکی پارچین علاوه بر کروز، انواع موشکهای دیگر از جمله موشک عقاب و نازعات، موشکهای هوا به هوا و زمین به هوا تولید شده و سوخت جامد برای موشکها نیز تولید می‌شود. بخشی از مجتمع پارچین به تحقیقات در مورد غنی‌سازی لیزری اورانیوم اختصاص دارد.
زمانی که مقاومت ایران جزییات سایت پارچین و فعالیتهای مخفی رژیم در آن را فاش کرد به‌دلیل سیاست مماشات با آخوندها، این موضوع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پی گرفته نشد. اکنون پس از 7سال، هم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و هم مؤسسات تحقیقاتی بین‌المللی نسبت به‌وقوع آزمایش انفجارهای هسته‌یی در این سایت و تلاش رژیم برای پاکسازی آن هشدار می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27995e09-ef2a-46e4-adbb-980b8f48ce37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات