728 x 90

جي اس رژيم,

یک فقره زوزه شیمیایی ولی‌فقیه علیه مجاهدین

-

آرم سازمان مجاهدین خلق ایران
آرم سازمان مجاهدین خلق ایران
خبرگزاری وزارت اطلاعات آخوندها بار دیگر به فرموده ولی‌فقیه ارتجاع ادعا کرد سلاحهای شیمیایی صدام در پادگان اشرف نگهداری می‌شد، گشتاپوی آخوندی در یک خبر پر بلاهت به‌نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان گزارش کرد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا گزارشی در اختیار دارد که نشان می‌دهد سلاحهای شیمیایی صدام در پادگان اشرف نگهداری می‌شده است.
در اسناد وزارت دادگستری آمریکا ارتش آزادیبخش ملی به‌عنوان شاخه نظامی و عملیاتی گروهک تروریستی منافقین معرفی شده است که مقر آن در کشور عراق بوده و در زمان حضور صدام دیکتاتور پیشین عراق حمایتهای زیادی شامل تجهیزات نظامی و پشتیبانی دریافت کرده است. در این گزارش با اشاره به تمرینات تروریستی و نظامی اعضای منافقین در پادگان اشرف اضافه شده است بسیاری از اعضای مجاهدین که از این گروهک جدا شده و به زندانهای آمریکا در عراق منتقل شده بودند شهادت دادند که صدام سلاحهای شیمیایی و بیولوژیک خود را در پایگاههای مجاهدین در عراق پنهان نموده تا از چشم ناظران سازمان ملل مخفی بماند.

یک روزنامه‌نگار ساکن اتاوا به نام آرون سند در تحقیقاتش در خصوص همین موضوع توانست با به‌کارگیری دوربین عکاسی مخفی تصاویری از ابزار جنگی شیمیایی که در پادگان اشرف ذخیره شده بود به دست آورد. این گزارش می‌افزاید شخصی به نام م، ط (مسعود طیبی) که در آن زمان سرپرستی امنیت مجاهدین خلق در پادگان اشرف را برعهده داشته است، مسئول ذخیره‌سازی سلاحهای شیمیایی در این پایگاه بوده است و اظهارات بسیاری از اعضای جدا شده این گروهک در اروپا و آمریکا نیز این مسأله را تأیید می‌کند. گفتنی است ارتش آمریکا در سال ۲۰۰۳میلادی به بهانه نابود سازی سلاحهای شیمیایی و کشتار جمعی به کشور عراق حمله کرد اما با وجود اطلاع از وجود این سلاحها در پادگان اشرف به حمایت و استفاده از گروهک تروریستی منافقین پرداخت.


سخنگوی مجاهدین در این باره گفت:
زوزه‌های شیمیایی پس از ابطال برچسب ارتجاعی و استعماری دیگر اثر ندارد. با این حال اگر ولی‌فقیه ارتجاع می‌خواهد ریش و دماغ سوخته خود را با درمان شیمیایی از طریق نجاساتی مانند طیبی علاج کند، ما هیچ مخالفتی نداریم. جالب این‌که ولی‌فقیه ارتجاع مجبور شده است مأمور اطلاعات خود را در بسیاری موارد از فرط بدنامی به جای نام اصلی خودش «ادهم طیبی» با نام «میلاد آریایی» برای زوزه‌های میکروبی علیه مجاهدین به‌کار بگیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85d42151-ea32-47a4-afd1-dcfce59f5987"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات