728 x 90

احتمال حمله نظامي,

خبرگزاری بلومبرگ: پیام مانور نظامی آمریکا و اسراییل به رژیم ایران

-

مانور مشترک آمریکا - اسرائیل
مانور مشترک آمریکا - اسرائیل
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد اسراییل و آمریکا بزرگترین مانور مشترک هوایی و موشکی خود را تا پایان ماه جاری شروع خواهند کرد.
وندی اسنایدر (Wendy Snyder) یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا طی اطلاعیه‌یی گفت انگلستان و آلمان نیز در این مانور 3هفته‌یی تحت نام ”چالش سرسختانه“ شرکت می‌کنند که شامل ۳۵۰۰نیروی پرسنل آمریکا در این منطقه، همراه با ۱۰۰۰ عضو نیروهای دفاع اسراییل می‌شود. وی گفت این مانور عناصر دفاع موشکی علاوه بر یگانهای پشتیبانی رزمی و شرکت کنندگان از همه 4واحد پشتیبانی ارتش آمریکا را شامل می‌شود.
کنیت کتزمن یک کارشناس خاورمیانه در سرویس تحقیق غیرحزبی کنگره در واشینگتن نیز طی اطلاعیه گفت هدف از این مانور مشترک بلاشک و حداقل تا اندازه‌یی، نشان‌دهنده همکاری گسترده نظامی بین دو کشور، علیه تهدید از طرف برنامه اتمی رژیم ایران با وجود اختلافات بین آنها می‌باشد.
این مانور که از اوایل سال جاری به تعویق افتاد بعد از مانوری به فرماندهی آمریکا در ماه گذشته است که 30کشور در یک عملیات پاکسازی مین در خاورمیانه در آن شرکت داشتند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3219681-68ef-4ddb-8009-e39ab49422c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات