728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

کابوس سرنگونی، وحشت و جنون ارتجاع و پاسخ سخنگوی مجاهدین در اسلو

-

پیروزی بزرگ  مبارک
پیروزی بزرگ مبارک
بخشی از زوزه‌ رسانه‌های آخوندی:
منافقین اربابان خود را مجبور کردند تا از لیست در بیاورند.

در حال حاضر این گروهک مأموریت پیدا کرده‌اند با سایر گروه‌های تروریستی در سوریه حضور پیدا کنند. جالب این‌جاست که این گروهک ابتدا مأموریت را پذیرفته و وارد سوریه شدند و بعد از لیست خارج شدند.

امروز چه اتفاقی افتاده، این گروهک چه توبه نامه‌یی نوشته است که شما این گروهک را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کردید؟

این گروهک حتی به‌صورت لفظی نیز از اقدامات گذشته خود اعلام برائت نکرد. اگر یک اعلام برائت ساده نیز وجود داشت، شما می‌توانستید این برداشت را انجام دهید، اما واقعیت این است که این گروهک هم‌چنان بر مواضع گذشته خود اصرار دارد.

چرا در این مدت آنها از گذشته خود اعلام برائت نکرده‌اند، اگر یک قوه عاقله‌یی در دولت آمریکا وجود داشت، گروهک منافقین را با این سابقه از لیست خارج نمی‌کرد.

مأموریت آمریکا یک جنگ تمام‌عیار علیه سوریه است. این گروهک می‌تواند از تجربه هشت ساله جنگ و تسلط به امور نظامی در جهت خدمت به منافع آمریکا بهره بگیرد، این گروهک از مرز عراق وارد سوریه شده است. مصادیق زیادی هم وجود دارد که به‌خاطر ایرانی بودن و تسلط به زبان فارسی خود را نیروهای نظامی ایرانی معرفی کردند. با این هدف وارد سوریه شدند تا بتوانند عملیات روانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد کرده و اعلام کنند که ایرانیها در سوریه دخالت نظامی دارند.

مأموریت دیگری که آمریکاییها به گروهک منافقین دادند، حضور در جنگ اقتصادی است. همچنین تلاش دارند تا قبل از برگزاری انتخابات 92 بتوانند از این گروهک استفاده کند. خروج منافقین از لیست بزرگترین خطای استراتژیک آمریکاییها بود. آنها می‌توانستند هم‌چنان امتیازات سابق را در اختیار این گروهک قرار بدهند.

این گروهک قبلاً کمک مالی از دولت آمریکا در حد250میلیون دلار دریافت کرده است همچنین برای تک‌تک اعضا حقوق سنگینی تعیین کرده‌اند. اگر به‌لحاظ مالی هم‌چنان آمریکا به منافقین کمک می‌کردند، اما آنها را از لیست در نمی‌آوردند، حداقل حیثیت و اعتبار آمریکا فرو نمی‌ریخت. البته منافقین اربابان خود را به‌دلیل خوش‌خدمتی مجبور کردند، تا از لیست در بیاورند.

این افراد تجربه بسیار خوبی در حوزه سوریه دارند. به خوبی می‌توانند در مجموعه‌ها نفوذ کنند. امکان دارد که اقدامات تروریستی تشدید شود، به همین دلیل باید هوشیاری بیشتری داشت. پیش‌بینی ما این است که در حوزه سوریه نقش آنها پر رنگ خواهد بود.

می‌خواهند این افراد را در نقش استادی و آموزش به‌کار بگیرند تا سایر نیروهای تروریستی را در کشورهای تازه انقلاب کرده آموزش بدهند تا بتوانند نقش آفرینی کنند. این کار نیازمند افراد توانمند است. اتفاقاً انسان هر چقدر با تجربه‌تر و کارکشته‌تر باشد بهتر می‌تواند از عهده‌ این کار بر آید.
قطعاً آمریکا نیازمند وجود گروهکی مانند سازمان منافقین است که در سایر کشورها هم شکل بگیرد تا همانند مقابله‌یی که با جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند علیه آرمانهای انقلابهای تازه جان گرفته، فعالیت کنند.
منافقین در تربیت گروه‌های مخالف با ایفای نقش راهبری و استادی و هدایت می‌توانند به آمریکاییها یاری برسانند. این کار نیازمند انسانهای کارکشته است. آمریکاییها روی این مسأله سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا بتوانند از تجربه سی و چند سال جنایات این گروهک در سایر کشورها استفاده کنند.

سرپاسدار دژخیم علی نوری از جانب سپاه پاسداران ارتجاع این مطالب را در روزنامه قدس آخوندی اعلام کرده و در مقدمه افزو‌ده است: سازمان مجاهدین خلق ایران معروف به منافقین به‌دلیل جنایات زیادی که در حق ملت ایران مرتکب شده است همواره موارد توجه گروه‌های ذینفع نظام قرار گرفته است. به همین دلیل سپاه نیز همواره فعالیتهای این گروهک تروریستی را رصد می‌کند. دولت ایران از مدتها پیش متوجه شده بود که آمریکاییها یک منطق ثابت و واحد در برابر این گروهک ندارند. آمریکا هر زمانی که از اقدامات این سازمان منتفع می‌شد، از این سازمان حمایت می‌کرد. در جنگ هشت ساله که منافقین با صدام همکاری می‌کردند، مورد حمایت دولت آمریکا قرار گرفتند. این حمایت در سالهای 60 و 61 نیز مشاهده می‌شود. زمانی که آنها دست به جنایات وسیع و گسترده زدند و مناطق زیادی را منفجر و نزدیک به 12هزار نفر تا 16هزار نفر از ما را شهید کردند. این گروهک با اقدامات تروریستی نزدیک به 200تن از دولتمردان را به‌شهادت رساندند. آنها با ترور مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر ریاست‌جمهوری و به‌شهادت رساندن شهیدان رجایی و با هنر و تعداد زیادی از مسئولان و شهدای محراب کارنامه بسیار سیاهی از خود بر جای گذاشتند دولت آمریکا بعد از تصرف پادگان اشرف به این نکته پی بردند که در حال حاضر بهترین فرصت است که سازماندهی مجددی در مورد این گروهک داشته باشند و بتوانند در مأموریتهای پیش رو از این سازمان استفاده کنند. آنطور که ما اطلاع داریم، در حال حاضر این گروهک مأموریت پیدا کرده‌اند تا همراه با سایر گروه‌های تروریستی در سوریه حضور پیدا کنند.


سخنگوی مجاهدین در اسلو درباره ترس و وحشت بیکران ولی‌فقیه ارتجاع و پاسدارانش از لغو برچسب ارتجاعی و استعماری گفت: پیش لرزه‌های سرنگونی نظام جهل و جنایت در لابلای تمام یاوه‌گوییهای سپاه پاسداران ارتجاع محسوس و مشهود است و شایان پاسخگویی نیست، جز این‌که بگوییم این هنوز از نتایج سحر است. و باش تا ارتش بزرگ آزادی ملت ایران بند از بند رژیم پلید ولایت بگسلد.

سخنگوی مجاهدین افزود: تنها در مورد سوریه و نبرد آزادیبخش در این کشور علیه متحدان و دست نشاندگان و پاسداران ارتجاع، به صراحت باید خاطرنشان کرد که مجاهدین در هر زمان برای به اوج رساندن نبرد آزا‌دیبخش در سوریه و کمک به خلق برادرشان به ارتش آزادی سوریه آمادگی داشته و دارند. آن‌قدر که اگر خامنه‌ای و مالکی و شرکای آنها که تحت نام ملل‌متحد عمل می‌کنند ممانعت نکنند همین امروز تمامی مجاهدان اشرف و لیبرتی نیز آمادگی دارند با صرف‌نظر کردن از تمامی داراییها و اموالشان به کمک ارتش آزادی سوریه بشتابند.
مجاهدین هم‌چنان که قهرمانان اشرف بارها اعلام کرده‌اند، نه در فکر کشور ثالث و رابع بلکه در هر کجا و در هر زمان و در هر شرایطی در جنگ و ستیز با رژیم پلید آخوندی و در مقابله با صدور ارتجاع و تروریسم از جانب این رژیم هستند. مناسبات برادرانه ارتش آزادی سوریه با مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران نیز بر کسی پوشیده نیست.

گزیده‌ای از مواضع شخصیتهای سوری در حمایت از مجاهدین:
شیخ عبدالله ثامر الملحم، عضو شورای ملی سوریه
از این تریبون گرامی برای شما و برای هر انسان آزاده‌ای در جهان شهر حمص سرکوب شده را به‌عنوان شهر خواهر قرارگاه اشرف مجروح اعلام می‌کنم.
الله‌اکبر الله‌اکبر الله‌اکبر و سربلندی برای خداست.

-سرتیپ عدنان نورس سلو، از فرماندهان شورای عالی ارتش آزادی سوریه
خواهرمحترم، مریم رجوی،
حاضران در کنفرانس،
از طرف میلیونها سوری برخاسته در خاک کشورم به شما دورد می‌فرستم. دور نیست روزی که بتوانیم در سوریه آزاد با هم دیدار کنیم. دشمن ما یکی است و دردهایمان نیز مشترک است
ظلم و کشتار و سرکوب و آوارگی که حاصل همدستی دو رژیم کینه توز است، یعنی رژیم جنایتکار حاکم در دمشق و آخوندهای عمامه به‌سر تهران، رژیمی که در حال حاضر دست به کشتار هزاران تن از مردم سوریه می‌زند… دستان شما را می‌فشاریم و برایتان در مبارزه برحقتان علیه رژیم استبدادی حاکم بر ایران آرزوی موفقیت داریم و با شما تا برقراری یک دولت آزاد و مستقل و برابر در ایران، همراه خواهیم بود.

-سرهنگ مالک الکردی، از فرماندهان ارتش آزادی سوریه در حلب
برادران گرامی،
در این جلسه که برادران اعضای مجاهدین خلق حضور دارند آنها با ظلم و سرکوب رژیم سرکوبگر ایران مبارزه کرده‌اند، خیلی روشن است و ما به درد و رنجی که بر آنها وارد آمده آگاهیم ما احساس می‌کنیم که این غربت و دوری از وطن برای آنها تلخ و سنگین است. ما ارزش این جهاد آنها را درک می‌کنیم. به‌خصوص که ما زنان مبارز را در کنار مردان در صفوف رزم بر روی تانک و در پشت توپ و دست بر ماشه تفنگ می‌بینیم. شما الگویی از فداکاری و از خودگذشتگی برای رسیدن به آزادی ارائه کرده‌اید. مردم سوریه همیشه با شما بوده و امروز به‌نام مردم به شما قول می‌دهم که خانه‌های مردم سوریه و قلبهایشان به روی شما باز است و انشاءالله روزهای اندکی بیشتر به پیروزی ظفرمند بر این رژیم باقی نمانده است و پس از آن ما دست به دست شما خواهیم داد برای رسیدن به آزادی خودتان و آزادی مظلومین در همه جا.

سرهنگ ریاض الاسد فرمانده ارتش آزادی سوریه
از طرف خودم و مردم سوریه به خواهر مریم درود می‌فرستم و از او سپاسگزاری می‌کنم. ما برای او احترام خاصی قائلیم و به او افتخار می‌کنیم. او سمبل و رمز مقاومت مردم ایران به‌طور خاص و مردم منطقه به‌طور عام است. ما از تلاشهایشان بسیار قدردانی می‌کنیم. ما به این سازمان و به‌طور خاص به خواهر مریم می‌گوییم آرزوهایمان این است که انقلاب مردم ایران در آینده‌یی بسیار نزدیک پیروز شود. و به ایشان تأکید می‌کنیم که تضعیف و سرنگونی رژیم سوریه، تأثیر بسیار زیادی بر رژیم ایران خواهد داشت. و این رژیم را ضعیف‌تر خواهد کرد. این بزرگترین کمکی است که ما اکنون می‌توانیم به شما در این مسیر تقدیم کنیم و به شما کمک کنیم و به شما می‌گوییم که شما چهره آینده هستید و شما رهبر آینده هستید. آرزو می‌کنیم که انقلاب سریعتر و با موفقیت بیشتر و پر قدرت‌تر به نتیجه برسد. و از مردم ایران می‌خواهم و پیامم به مردم ایران این است که در اتحاد و حمایت از شما رودرروی این رژیم فاسد بایستید تا این‌که شما بتوانید به مبارزه‌تان ادامه داده و این رژیم را هر چه سریعتر سرنگون کنید.


سخنگوی مجاهدین افزود: از این‌رو مجاهدین تا آنجا که بتوانند مانع از دست‌اندازی ایاد رژیم پلید ولایت و همگنان آنها در سوریه و سراسر منطقه از یمن تا مصر و آذربایجان هستند. با توجه به ساختار ویژه رژیم آخوندی و تکیه کردن آن به صدور ارتجاع و تروریسم از یک سو و بمب اتمی از سوی دیگر مجاهدین به دلایل واضح استراتژیک و ژئوپلتیک در هر کجا که این رژیم برای بقای موجودیتش به جنگ اشتغال دارد، آماده مقابله و جنگ صد برابر هستند. ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم. بنابراین طبیعی است که در شرایط کنونی یاری رساندن به خلق قهرمان سوریه که برای آزادی از ستم دیکتاتور خونریز این کشور روزانه صدها شهید می‌دهد، از اولویت برخوردار است. رژیم آخوندی به صراحت اعلام کرده است که سوریه را پشتوانه و تکه‌گاه استراتژیکی موجودیت و بقاء خود می‌داند. مجاهدین سرنگونی دیکتاتور سوریه را به‌خاطر حمایتهای همه‌جانبه نظامی و سیاسی و مالی و تبلیغاتی رژیم ولایت‌فقیه بخشی از نبرد سرنگونی استبداد مذهبی حاکم بر ایران می‌دانند، هم‌چنان که مردم سوریه نیز با تظاهرات و اعتراضهای پیوسته خود خواهان واژگونی رژیم آخوندی در ایران هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5839993-7f1a-4705-a72f-a232a50ccb7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات