728 x 90

شقه دروني رژيم,

اخبار ضد و نقیض از بازداشت پسر رفسنجانی پس از بازگشت به تهران

-

بازگشت مهدی هاشمی به ایران
بازگشت مهدی هاشمی به ایران
شب گذشته مهدی هاشمی پسر رفسنجانی که تحت تعقیب قضایی قرار دارد، از دوبی وارد تهران شد.
خبرگزاری مهر آخوندی گزارش داد: پس از خروج عجیب و مخفیانه مهدی هاشمی از فرودگاه تهران که دور از چشم خبرنگاران و با اسکورت ویژه صورت گرفت برخی از اعضای خانواده وی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کردند.
یاسر هاشمی یکی از سه پسر رفسنجانی در جمع خبرنگاران در فرودگاه گفت: مهدی هاشمی با افتخار به کشور بازگشت و با افتخار بازداشت شد!
فاطمه هاشمی خواهر بزرگتر مهدی هم به کنایه به خبرنگاران گفت: پس از برخورد دستگاه قضایی با دزدان ۳۰۰۰میلیاردی بیت‌المال تنها برادر من مانده بود که باید در این کشور با او برخورد می‌شد که او را هم دستگیر کردند.
مهر آخوندی همچنین گزارش داد: محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده رفسنجانی اظهارات دو تن از اعضای خانواده مهدی هاشمی را که مدعی بازداشت مهدی هاشمی شده بودند تکذیب کرد و گفت: مهدی هاشمی راهی خانه پدری شده است.

طباطبایی تصریح کرد: طی تماس تلفنی که با محسن هاشمی برادر بزرگتر خانواده داشتم ایشان به من اطلاع دادند که مهدی با ماشین دادسرا به طرف خانه رفسنجانی در جماران تهران حرکت کرده‌اند. وی افزود: حضور نماینده دادستان در فرودگاه خمینی تهران برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام به مهدی هاشمی خواهد بود. پس از دریافت احضاریه، برای دفاع از اتهامات در دادسرا حاضر خواهیم شد و پس از آن قاضی پرونده تصمیم‌گیری خواهد کرد. مهدی هاشمی باید ظرف ۲۴ ساعت آینده خود را به دادسرای کارکنان دولت معرفی کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ba5b7ff-dafb-4f05-bb28-6e097271ccc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات