728 x 90

-

بسیج نیروهای امنيتی، بيانگر وضعيت بحرانی رژيم آخوندی است

-

گشتهای نیروی انتظامی
گشتهای نیروی انتظامی
درحالیکه رژیم با هراس بسیار به اقدامات سرکوبگرانه گسترده‌یی برای برگزاری بدون حادثه جلسه عدم تعهد روی آورده است، پاسدار احمدی مقدم سرکرده نیروی انتظامی رژیم مدعی شد، شماری را که قصد خرابکاری در نمایش رژیم تحت عنوان اجلاس غیرمتعهدها را داشتند دستگیر کرده است.
پاسدار احمدی مقدم که در جمع شماری از مزدوران نیروی سرکوبگر انتظامی صحبت می‌کرد، مدعی شد: ما می‌خواهیم امنیت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم. ما برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم و همان‌طور که ملاحظه می‌کنید از چند روز قبل تورهای ایست و بازرسی و گشتهای امنیتی فعال‌تر شده‌اند و امروز نیز مرحله پایانی اجلاس کلید می‌خورد.
وی افزود، علاوه بر نیروی انتظامی، نیروهای مسلح، دستگاههای مختلف امنیت و وزارت اطلاعات نیز در برقراری امنیت مورد نظر رژیم شرکت دارند.

پاسداران رادان جانشین سرکرده نیروی انتظامی رژیم نیز گفت: ۱۱۰ هزار تن از مزدوران نیروی انتظامی در «تأمین امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها» شرکت دارند.
رسانه‌های حکومتی هم‌چنین فاش ساختند دیکتاتوری آخوندی فقرا را از چند روز پیش از سطح شهر تهران با فشار و تحمیل، به مکانهای نامعلومی منتقل کرده است و کار دست فروشان را نیز ممنوع کرده است.
ناظران خارجی، بسیج نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی رژیم را نشانه وضعیت بحرانی و تزلزل دیکتاتوری آخوندی ارزیابی می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0355298-1c39-4ef0-bc89-56893cd0062e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات