728 x 90

ليبرتي,

تجمع نویسندگان آزاد عراق نسبت به تهاجم نظامی به کمپ اشرف هشدار می‌دهند

-

تشدید محاصره اشرف توسط پلیس ضد شورش عراق - آرشیو
تشدید محاصره اشرف توسط پلیس ضد شورش عراق - آرشیو
بیانیه تجمع نویسندگان آزاده عراق

تجمع نویسندگان آزاده عراق به دولت عراق نسبت به هر گونه حمله نظامی علیه هزار پناهنده بی‌سلاح، زن و مرد در اشرف هشدار می‌دهد. بعد از مخالفت این پناهندگان با جابه‌جایی اجباری به کمپ لیبرتی که معلوم شده فاقد ابتدایی‌ترین نیازهای زندگی مانند آب و برق و شبکه فاضلاب و کولرهایی که پناهندگان را از گرمای تابستان عراق در ماه رمضان نجات دهد می‌باشد این نگرانی ایجاد شده که دولت به نقض مجدد حقوق این پناهندگان اقدام کند.
آنچه که بر این نگرانی می‌افزاید تاریخچه سیاه دولت نوری مالکی در رفتار با پناهندگان ایرانی یا سوری در عراق است زیرا این دو گروه پناهنده چه سوری و چه ایرانی علیه دشمنی واحد یعنی فاشیسم دینی حاکم بر ایران، عراق، سوریه و لبنان می‌جنگند که با سرکوب شدید و خشونت و پایمال کردن آزادیها و تجاوز به حریم و حرمتها بر این کشورها حکمرانی می‌کند.
ما بار دیگر سازمان ملل را فرا می‌خوانیم تا از نزدیک وضعیت عراق را زیر نظر داشته باشد و به نیروی بین‌المللی اجازه مداخله برای حفاظت از پناهندگان ایرانی در کمپ اشرف و لیبرتی در برابر هر گونه حمله احتمالی توسط نیروهای وابسته به دولت مالکی را بدهد.

تجمع نویسندگان آزاده عراقی
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e957a026-6aa3-46ec-9d18-a198d95362ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات