728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

جمعیت نویسندگان کرد عراقی: به‌زودی نام مجاهدین خلق از لیست آمریکا حذف خواهد شد!

-

جمعیت نویسندگان کرد
جمعیت نویسندگان کرد
دست مریزاد و تبریک و فراخوان
به‌زودی نام مجاهدین خلق از لیست آمریکا حذف خواهد شد!


به‌دنبال صدور حکم دادگاه فدرال واشینگتن که از هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا می‌خواهد تا در مدت چهار ماه آینده به‌درخواست سازمان مجاهدین خلق ایران برای حذف نام این سازمان از لیست سیاه ایالات متحده آمریکا پاسخ دهد و گرنه این دادگاه درخواست این سازمان را مورد تأیید قرار خواهد داد و ابقای نام مجاهدین خلق در لیست را غیرقانونی اعلام می‌کند، جمعیت نویسندگان کرد ضمن استقبال از این تصمیم شجاعانه دادگاه واشینگتن، گرمترین تبریکات خود را به سازمان مجاهدین خلق ایران و هوادارانشان تقدیم می‌کند و همزمان از وزارت‌خارجه آمریکا می‌خواهد که سریعتر به این درخواست عادلانه پاسخ دهد و بیش از این با باقی نگه‌داشتن نام مجاهدین در لیست به حاکمان ایران و حکومت عراق اجازه ندهد اعضا و هواداران این سازمان را کشتار بکنند.

دادگاه واشینگتن در این حکم تاریخی و بی‌نظیر خود تأکید می‌کند که بر اساس قوانین ضدتروریسم: ”به ما هیچ دلیل کافی داده نشده است که چرا وزیر خارجه در 600روز گذشته قادر نبوده است تا یک تصمیمی را اتخاذ کند که کنگره فقط به وی 180روز برای آن وقت داده بود“.
لازم به ذکر است که در نمونه مشابه آن، به‌دنبال 7سال نبرد حقوقی، دادگاههای اروپا هیچ دلیلی برای باقی نگه‌داشتن نام سازمان مجاهدین خلق ایران در لیست ترور اتحادیه اروپا پیدا نکردند و این هم منجر به حذف نام این سازمان از لیست اروپا در ابتدای سال ۲۰۰۹ میلادی گردید. به همین خاطر به نظر ما خوب است که وزارت‌خارجه آمریکا بهتر است سریعتر این حقیقت را درک کند و فوراً این نامگذاری را قبل از این‌که دادگاه کشورش وی را مجبور کند لغو نماید.

جمعیت نویسندگان کرد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cad4871e-ea19-45ab-9df9-f7cfd00eb14f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات