728 x 90

شقه دروني رژيم,

هزل و کنایه‌های پاسدار احمدی‌نژاد در مجلس ارتجاع

-

پاسدار احمدی نژاد در مجلس ارتجاع
پاسدار احمدی نژاد در مجلس ارتجاع
احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دیکتاتوری آخوندی صبح روز گذشته در مجلس آخوندی حاضر شد و با عبارات هزل و کنایه و متلک گفتن مجلس رژیم را به سخره گرفت و پس از لجن مال کردن مجلس آخوندی، از اظهارات و عملکردهای خود دفاع کرد.
احمدی‌نژاد پاسخ به سوالی که چرا در بحران برکناری وزیر اطلاعات یازده روز قهر و خانه‌نشین شده بود، با عبارت هزل برگزار کرد و گفت: «این هم از آن حرفها است، احمدی‌نژاد و خانه‌نشینی و استراحت؟ اکثر مردم به من می‌گویند یک روز هم استراحت کن و به خودت برس و برخی از خود دوستان هم این مسأله را گفته‌اند... بسیاری از همکاران من پیچ و مهره‌ای شده‌اند و فنر می‌زنند.
احمدی‌نژاد با لحن و عبارت تمسخر آمیزی نمایندگان مجلس را به گرفتن مدارک تقلبی متهم کرد و گفت: «در این مجلس بعضی از افراد با زدن چند تا شاستی فوق‌لیسانس شدند. سؤالهایی که مطرح کردید خیلی سخت نبود و به نظر می‌رسد طراح سؤال از همانهایی بود که با شاستی فوق‌لیسانس شده است... . بالاخره آخر سال و شب عید است و می‌خواهیم با هم صفا کنیم...
رئیس‌جمهور ارتجاع در مورد برکناری خفت‌بار متکی گفت: «من می‌توانم از شما بپرسم چه کسی به ایشان مأموریت داده است؟ آیا من مأموریت دادم و اگر شما دادید بگوئید، بنده چنین مأموریتی (سفر متکی به سنگال) ندادم. و اگر به عزیزی بگویم خیلی ممنون و دیگر شما در دولت تشریف ندارید، دیگر مأموریت چه معنایی دارد؛ ما هیچ قصدی در این زمینه نداشتیم، این از اختیارات رئیس‌جمهور در اصل ۱۳۶ است؛ آیا از اختیارات رئیس‌جمهور می‌توان سؤال کرد.
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از پاسخهای خود به سؤال نمایندگان مجلس آخوندی، از جمله این‌که گفته بود، مجلس در رأس امور نظام نیست، گفت:
«اگر دنبال کشف نیت من هستید، ما مخلص شما، مجلس و همه هستیم. ولی من با استدلال، یک نظری را اعلام کرده‌ام، شما هم با استدلال جواب دهید، دعوا نداریم و بالاخره باید این حد از آزادی را به‌رسمیت شناخت که رئیس‌جمهور بتواند یک کلمه حرف بزند».

رئیس‌جمهور ارتجاع در پاسخ به سوالی درباره وام به شهرداری رژیم، بر ورشکستگی اقتصادی رژیم اذعان کرد و افزود:
«چگونه می‌شود دولت وام دهد. دولت می‌گوید جایی برای وام دارد، یک حساب ذخیره ارزی است که آن هم بانک مرکزی مکتوب اعلام کرده که موجودی‌اش صفر است و بالاخره اگر قانون می‌نویسیم باید طوری بنویسیم که قابل اجرا باشد. آن داد می‌زند پولی وجود ندارد و شما می‌گویید بده؟ از کجا بدهد؟ خب شما که قانون را نوشتید، مشخص می‌کردید از کدام ردیف بردار؛ به کدام ردیف اضافه کن».

رئیس‌جمهور ارتجاع همچنین درباره دجالگریهای در تبلیغات نمایش انتخابات و سرکوب جوانان گفت: مگر می‌شود هر زمان که انتخابات و ۲۲ بهمن است، ما دوربین را به روی همه تیپ‌ها ببریم و همه را جلو بیاوریم، اما به‌محض این‌که این دوران گذشت همین تیپ‌ها را در آن ور یقه‌شان را بگیریم؛ این یک تناقض است و تناقض یک روز کار دست انسان خواهد داد... . به‌صورتی رفتار نکنید که ملت بگویند گریه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.

رئیس‌جمهور رژیم پایان‌بخش اظهارات خود در مجلس آخوندی را نیز با عباراتی هزل برگزار کرد و گفت:
«انصاف داشته باشید حالا که می‌خواهید نمره دهید نمره بالایی بدهید چرا که من خوب پاسخ دادم و حتی اضافه هم نوشتم و اگر کمتر از 20 بدهید بی‌معرفتی و نامردی است».

پس از پایان جلسه، شماری از نمایندگان مجلس آخوندی، اظهارات احمدی‌نژاد را توهین به مجلس رژیم توصیف کردند و از لاریجانی که فرصتی نداده تا به احمدی‌نژاد پاسخ دهند، شکوه و شکایت کردند.

شماری از نمایندگان مجلس آخوندی لاریجانی را به‌خاطر سکوت در مقابل لجن مال کردن مجلس توسط احمدی‌نژاد مورد سؤال قرار دادند. کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس به لاریجانی گفت: مسائلی در این جلسه مطرح شد که می‌تواند انعکاس وسیعی درباره مجلس داشته باشد و باید به این موضوعات پاسخ دقیقی داده شود.
لاریجانی در پاسخ به این نماینده مجلس آخوندی، گفت: مجلس جایگاه استفاده از کلمات ”شاسی و ماسی“ نیست. باید بگویم که کسی با فشار دادن شاسی فوق‌لیسانس نمی‌شود. مجلس هیچ‌وقت تصویب نکرده که اگر کسی نماینده مجلس شود، فوق‌لیسانس می‌شود و برای نمایندگان مجلس هم در این حد قابل‌قبول است و مدرکی به کسی نمی‌دهند..
رضا حسینی از طراحان سؤال از احمدی‌نژاد نیز گفت: ادبیات رئیس‌جمهور ادبیاتی اهانت‌آمیز بود که از رئیس مجلس تا نمایندگان و شهرداری را شامل شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم پاسخ منطقی از رئیس‌جمهور دریافت نکردیم.
قاضی‌پور یک نماینده دیگر مجلس آخوندی، گفت: رئیس‌جمهور مطالبی را گفتند و توهینی به مجلس شد و از رئیس مجلس انتظار می‌رفت که کاری کند.

پس از برگزاری جلسه مفتضح در مجلس آخوندی و هزلیات احمدی‌نژاد در این جلسه، یکی از نمایندگان طراح سؤال از احمدی‌نژاد گفت، این جلسه به‌مثابه اتمام‌حجت با احمدی‌نژاد بود و از بررسی امکان طرح استیضاح و عدم کفایت احمدی‌نژاد خبر داد.
مصطفی رضا حسینی گفت: ایشان چند سال است که با مجلس و کشور شوخی می‌کنند... می‌توانیم برداشت کنیم که طرح سؤال از رئیس‌جمهور اتمام‌حجت با رئیس‌جمهور بود. امکان طرح استیضاح یا طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور... . وجود دارد.

همزمان با برگزاری جلسه فضاحت‌بار مجلس آخوندی با حضور احمدی‌نژاد، در بیرون مجلس باندهای رژیم با مشت و لگد به جان هم افتادند.
یک رسانه حکومتی درباره درگیری افراد باند احمدی‌نژاد و باندهای رقیب نوشت: «صبح امروز تعدادی تحت عنوان حامیان رئیس‌جمهور و همچنین تعدادی با عنوان مخالفان دولت مقابل مجلس تجمع کردند که این تجمع منجر به درگیری و دخالت یگان ویژه شد.
این رسانه حکومتی افزود: «خبر‌ها حاکی از آن است که وضعیت مقابل مجلس چندان حالت عادی ندارد و هم‌چنان متشنج است.

در ادامه تشدید بحران و رویارویی باندهای رژیم، آخوند لاریجانی، رئیس قوه قضاییه رژیم تشکیل هیأت نظارت بر اجرای قانون اساسی رژیم توسط احمدی‌نژاد را غیرقانونی خواند و گفت به هیچ عنوان اجازه ورود به بازرسان آن را به قوه قضاییه نخواهد داد.
آخوند لاریجانی که در جمع گردانندگان این ارگان رژیم سخنرانی می‌کرد، گفت: «این مسأله با توجه به بحث نظارت و پایش این هیأت در خصوص تمام دستگاهها بحث درست و قابل قبولی نیست چرا که قانون اساسی به اصل تفکیک قوا نظر دارد و هیأت نظارت بر قانون اساسی آن‌گونه که بخواهد بر تمام دستگاهها نظارت کند، خلاف قانون اساسی است. قوه قضاییه اجازه ورود بازرسان و اعضای این هیأت به دستگاه قضایی را نخواهد داد.
رئیس قوه قضاییه رژیم، افزود: «نفس تشکیل این هیأت اگر جنبه مشورتی داشته باشد اشکالی ندارد اما این طور نیست که این هیأت بتواند بر کار دستگاههای دیگر ورود کند و اکیداً اعلام می‌کنیم ما در قوه قضاییه اجازه چنین کاری را به آنها نخواهیم داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30129786-95f6-4e8a-b744-f3698e23271e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات