728 x 90

-

درگذشت تاثرانگیز خانم مرضیه محمد نیا (زرکش)، مادر مجاهد قهرمان علی زرکش در مشهد

-

شهدای خانواده زرکش
شهدای خانواده زرکش
با تاثر بسیار، مطلع شدیم که خانم مرضیه محمد نیا (زرکش)، مادر مجاهد قهرمان علی زرکش در مشهد دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت ایزدی پیوست.
در پیام تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی، به این مناسبت آمده است:
«با نهایت اندوه و تأسف از خبر درگذشت مادر مجاهد مرضیه محمد نیا (زرکش) مادر شهید بزرگوار مجاهد، جاودانه‌فروغ سرفراز راه آزادی، علی زرکش به‌خاطر حمله قلبی و بعد از سالها مبارزه با بیماری در مشهد مطلع شدم.
به روح پرفتوحش درود می‌فرستم و برای این مادر مجاهد، رحمت حق و علو درجات طلب می‌کنم.
مادر بزرگوار ما، امروز با فرزندان شهیدش مجاهدان والامقام علی زرکش و مهین رضایی و نیز داماد و نوه مجاهدش، شهیدان گرانقدر حسن و محسن صفاران محشور است.
مادر زرکش نمونه‌یی از مادران فداکار مجاهد بود که نه تنها نسلی از مجاهدان پیشتاز آزادی را برای شرکت در بزرگترین مبارزه رهایی بخش تاریخ ایران تربیت کردند، بلکه خود صفحات زرینی را در این مبارزه رقم زدند.
مادر عزیزما، از زمان رژیم سابق، با حضور در تجمعات و فعالیتهای خانواده‌های زندانیان سیاسی، همواره پشتیبان فرزندان مجاهد خود بود. او در سالهای سیاه رژیم پلید آخوندی، داغ شهادت و دوری فرزندانش را صبورانه تحمل کرد اما هرگز از یاری و هواداری و پشتیبانی فرزندان مجاهدش دست برنداشت.
درگذشت این مادر گرامی را به خواهر مجاهدم فروغ زرکش و خانواده‌های محمد نیا، زرکش، صفاران، زائریان، رضایی، باقرزاده، اخلاقی، عباس زاده، شیرمحمدی، حلوایی و تمامی اعضای خانواده بزرگ مقاومت تسلیت می‌گویم و برای همگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم».

شایان یادآوری است که خانواده‌های زرکش، صفاران، زائریان و باقرزاده از خانواده‌های مجاهدپرور خراسان و شهر مشهد هستند که تاکنون دهها تن از آنان در راه آزادی خلق و میهن در مبارزه علیه رژیم پلید آخوندی به‌شهادت رسیده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ac8c5c5-1146-4c58-9317-3247bcea66aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات