728 x 90

بحران اقتصادى,شقه دروني رژيم,

پاسدار احمدی‌نژاد یک گام دیگر برای برکناری رئیس کل بانک مرکزی رژیم برداشت

-

پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد با مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش سود سپرده بانکی به‌منظور مقابله با بحران ارزی مخالفت کرد و به این ترتیب گام دیگری برای برکناری بهمنی رئیس کل بانک مرکزی رژیم برداشت.
علی آقامحمدی معاون اقتصادی رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد به کلی تصویب پیشنهاد بهمنی در شورای پول و اعتبار را رد کرد و گفت: موضوع افزایش نرخ سود سپرده اصلاً در شورای پول و اعتبار مطرح نشده است!... فعلاً چارچوب مصوبه شورای پول و اعتبار مشخص نیست و اصلاً موضوع افزایش نرخ سود سپرده در این شورا مطرح نشده بلکه مصوبه در خصوص نرخ سود عقود مشارکتی بوده است.
یک عضو شورای پول و اعتبار رژیم نیز گفت: «رئیس‌جمهور مخالف افزایش نرخ سود سپرده‌ها است و به همین جهت برخی خبرها از لغو این مصوبه حکایت دارد».
یک ارگان خبری وزارت اطلاعات نوشت: در صورت مخالفت رئیس‌جمهور با این مصوبه، به احتمال زیاد محمود بهمنی از ریاست کل بانک مرکزی کنار گذاشته می‌شود. از محمدرضا فرزین، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها، کوروش پرویزیان، مشاور رئیس کل و عضو شورای پول و اعتبار) و محمود احمدی (دبیرکل بانک مرکزی) به‌عنوان مهمترین گزینه‌های جایگزینی بهمنی در بانک مرکزی نامبرده می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0689ac0-43c1-45db-937b-efa0d81280bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات