728 x 90

-

پاسداران ربوده شده رژیم در سوریه

-

تظاهرات علیه بشار اسد در حمص - آرشیو
تظاهرات علیه بشار اسد در حمص - آرشیو
روز ۲۹آذرماه امسال سفارت رژیم در سوریه در بیانیه‌یی اعلام کرد: «تعدادی مهندس و کارشناس که در یک نیروگاه برق در حمص کار می‌کردند ربوده شدند». حمص همان شهری است که کانون کشتار است و ماههاست در محاصره تانکها و زرهیهای بشار اسد است. به‌دنبال این بیانیه، سایت پاسدار رضایی اعلام کرد: «ربایندگان مهندسان ایرانی قصد دارند با لباس سپاه پاسداران آنها را وادار به اعتراف به عضویت سپاه و انجام عملیات در این کشور و رابطه با حزب‌الله لبنان بکنند». رسانه‌های رژیم به فاصله چند روز از ربوده شدن ۳نفر دیگر از عوامل رژیم خبر دادند.
هفته‌نامه آلمانی ‌اشپیگل ضمن درج خبر ناپدید شدن عوامل رژیم نوشت: «مخالفان بشار اسد نیروی قدس سپاه پاسداران را متهم می‌کنند که در سرکوب شورشهای داخلی سوریه به نیروهای امنیتی این کشور کمک می‌کند».
عبدالرزاق طلاس، از فرماندهان ارتش آزاد سوریه، به مجله آلمانی ”اشترن“ نیز گفت: «یک تیپ از «ارتش آزاد سوریه» در شهر حمص، ۵نفر را با گذرنامه‌های ایرانی بازداشت کرده است. نزد این افراد عکس‌هایی یافت شده که آنان را با اونیفورم نظامی نشان می‌دهد. علاوه بر این، کارت شناسایی یکی از این افراد نشان می‌دهد که وی از افسران سپاه پاسداران است.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس نوشت: «ربایندگان مهندسان ایرانی با اعتراف‌گیری از آنها به عضویت در سپاه، قصد دارند علیه ایران و سپاه پاسداران جریان‌سازی خبری نمایند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5381ed03-44c1-48d7-b8a0-096d982a2575"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات