728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون در بیش از ۱۱۲شهر ایران - تصویری

از صبح امروز یکشنبه اول مهر ماه ۹۷ رانندگان کامیون در بیش از ۱۱۲شهر دست به یک اعتصاب یکپارچه و سراسری زدند. این اعتصاب در پاسخ به فراخوان قبلی صورت گرفته است. بنا‌ به گزارش شاهدان عینی اغلب پایانه‌های حمل‌ و نقل شهرهای مختلف خالی است و رانندگان کامیونها برای بارگیری حاضر نشده‌اند. پایانه‌های امیرکبیر و شاپور جدید در اصفهان؛ پایانه بندرعباس؛ پایانه موسوم به خمینی شهر؛ پایانه زنجان از جمله این پایانه‌ها هستند که به‌طور کامل تعطیل شده‌اند.
کامیونداران در شهرهای مختلف از جمله یزد؛ اردکان؛ همدان؛ اراک؛ نهاوند؛ ساوه؛ شاهرود؛ نکا؛ بروجرد؛ کرمانشاه؛ بردسیر؛ سیرجان؛ شهربابک؛ سنندج؛ کرمان؛ قم؛‌ قزوین؛ شیراز؛ مرودشت؛ سروستان؛ آباده؛ کازرون؛ زاهدان؛ چابهار؛ کاشمر؛ تایباد؛ سبزوار؛ نیشابور؛ مشهد؛ کاشمر؛ گرمه؛ جاجرم؛ نهبندان؛ لردگان؛ شهرکرد؛‌تهران؛ بوشهر؛ ایلام؛ سمیرم؛ شهرضا؛ اصفهان؛ نجف آباد؛ شاهین شهر؛ زرین شهر؛ مبارکه؛ اردبیل؛ ارومیه؛ بستان آباد؛ تبریز و جلفا از صبح امروز در اعتصاب هستند.
این اعتصاب سراسری در اعتراض به پایین بودن نرخ کرایه‌ها و گرانی قطعات یدکی و پاسخ نگرفتن درخواستها و مطالباتشان صورت گرفته است.
در شهرهایی هم‌چون سبزوار، ملایر و نهاوند رانندگان خشمگین کامیون در جاده ایستاده و جلوی کامیون‌هایی بار زده‌اند را گرفته و مانع رفت و آمد آنها می‌شوند.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات