728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,اقدامات مالكي براي بستن

غیظ و کین رژیم آخوندی از اعتبار فزاینده مجاهدین در سطح بین‌المللی

-

رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها
دیکتاتوری آخوندی بار دیگر غیظ خود را از درهم شکسته شدن توطئه‌های رژیم علیه مجاهدان اشرف و اعتبار فزاینده مجاهدین در سطح بین‌المللی، برملا کرد.

سخنگوی وزارت‌خارجه دیکتاتوری آخوندی درباره توافق ملل ‌متحد و عراق و بین‌المللی شدن موضوع اشرف گفت: «آنها مجاهدین را از فهرست گروههای تروریستی خودشان خارج می‌کنند به آنها دفتر می‌دهند از آنها حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد غرب در مبارزه با تروریسم صادقانه عمل نمی‌کند و وضعیت مجاهدین یکی از این شواهد است. مردم و دولت عراق به هیچ‌وجه خواهان حضور چنین جریانی نیستند»

وی با خشم وسوزش اضافه کرد: «هر چه سریع‌تر باید تکلیف این گروهک مشخص شود. کشورهای اروپایی که این همه ادعای حمایت از مجاهدین را دارند چرا از پذیرفتن این افراد سر باز می‌زنند؟ این نشان می‌دهد آنها دوست دارند ناامنی در کشورهای منطقه باقی بماند، .. این برخورد پذیرفتنی نیست و ملت‌های منطقه قبول نخواهند کرد».

مهمان‌پرست در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود، درباره بحران سقوط ارز رژیم گفت: آن‌چه مسلم است این است که این مسأله هیچ ربطی به بحث تحریم ندارد... . آمریکا و انگلیس اعلام کردند که بانک مرکزی را تحریم می‌کنند و این در حالی است که ما اصلاً مبادلات بانکی با آنها نداشتیم».
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در اظهارات احمقانه خود راجع به بحران ارزی که کل اقتصاد نظام را در معرض سقوط قرار داده، مدعی شد: این‌که این اواخر نوساناتی در نرخ ارز صورت گرفته بحثهایی است که به‌صورت کارشناسی و فنی در حال پیگیری است و حتماً با تدبیر و عزم جدی که وجود دارد به‌زودی این مسأله حل خواهد شد و تأثیری در ثبات اقتصادی کشور نخواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8775d113-2b28-441d-8b1d-b4e54bdf3924"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات