728 x 90

ايران اشرف آزادي,جابجايي داخل عراق,

کمیسر عالی پناهندگان ملل‌متحد از توافق برای جابه‌جایی ساکنان اشرف استقبال کرد

-

آنتونیو گوترز کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد
آنتونیو گوترز کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد

ژنو - 27دسامبر ۲۰۱۱

استقبال از توافق نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد با دولت عراق و تمدید ضرب‌الاجل اشرف

به همه طرفها برای همکاری به‌منظور یک پروسه صلح‌آمیز و همراه با تفاهم

من سپاسگزاری عمیق خود را برای تلاشهای خستگی‌ناپذیر نماینده ویژه دبیرکل ملل‌متحد در عراق، آقای مارتین کوبلر، برای کسب توافق با دولت عراق در مورد پروسه جابه‌جایی داوطلبانه ساکنان اشرف ابراز می‌کنم.
کمیساریای عالی پناهندگان کاملاً درگیر این ابتکارعمل بوده و چشم انتظار انتقال داوطلبانه و مسالمت‌آمیز پناهجویان به یک پایگاه موقت است تا کمیساریای عالی پناهندگان مطابق با وظایف خود بتواند بلادرنگ برای تعیین استاتوی آنها دست به‌کار شود.
من مایلم از دولت عراق به‌خاطر تمدید ضرب‌الاجل کمپ و هم‌چنین از بابت موافقت با در اختیار گذاشتن تأسیسات و تأمین حفاظت و سلامت ساکنان برای این‌که پروسه تأیید و تعیین پناهندگی بتواند در زمانبندی مناسب و به‌صورت مناسب صورت گیرد، تشکر نمایم.
من از تمام طرفها می‌خواهم که برای تضمین یک پروسه صلح‌آمیز و همراه با تفاهم همکاری کنند و فراخوانم را به جامعه بین‌المللی برای کمک در زمینه دست‌یابی به راه‌حل درازمدت، از طریق ارائه مکانی برای استقرار نهایی پناهندگان، مجدداً تکرار می‌کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a39dc09-d610-4827-b6b7-55841cb2c09c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات