728 x 90

اتمي رژيم,

میت رامنی: تصور این‌که رژیم ایران به بمب اتمی دست پیدا کند غیرقابل‌قبول است

-

میت رامنی نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا
میت رامنی نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا
میت رامنی، کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس‌ نیوز گفت: … تصور این‌که رژیم ایران به بمب اتمی دست پیدا کند غیرقابل‌قبول است.

دست‌یابی رژیم ایران به سلاح اتمی، یعنی رسیدن مواد اتمی به دست حزب‌الله، یا دیگر گروههای تروریستی وابسته به رژیم ایران، یعنی این‌که جهان با یک تروریسم هسته‌یی مواجه خواهد بود. این برای ما غیرقابل‌قبول است.

فاکس نیوز: بنابراین باید دست به یک اقدام نظامی بزنید تا رژیم ایران را متوقف کنید، زیرا چین و روسیه برای مجبور کردن رژیم ایران به توقف تولید بمب اتمی همکاری نخواهند کرد.

میت رامنی: یکی از بزرگترین اشتباهات رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، یعنی خطا در رهبری او این است که تصمیم گرفت فعالترین گزینه عینی و واقعی ما، یعنی حذف سایتهای موشکی ما در لهستان را به روسیه تقدیم کند، بدون این‌که از آنها در عوض تضمین تحریمهای فلج کننده علیه رژیم ایران را دریافت کند. این یک خطای غیرقابل‌تصور بود. او باید اطمینان حاصل می‌کرد که در عوض دادن این پروژه، چیزی دریافت می‌کند. آنوقت چین هم تنها بود و می‌توانستیم آنها را تحت فشار بگذاریم.

فاکس‌نیوز: دیگر وقت آن گذشته. الآن باید چه کار کرد که رژیم ایران دارد به بمب اتمی دست پیدا می‌کند. رئیس‌جمهور آینده می‌خواهد با این رژیم چه کار کند؟

میت رامنی: من اطمینان حاصل می‌کنم که گزینه نظامی با تحریمهای فلج کننده را روی میز داشته باشیم. ما باید این گزینه را طوری ارائه دهیم که رژیم ایران باور کند که از آن استفاده می‌کنیم.

کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا برای سال ۲۰۱۲ افزود: اگر کاری نکنیم و دست روی دست بگذاریم، آنها که یک رژیم یاغی هستند، به سلاح اتمی دست خواهند یافت، و این سلاح به دست تروریستها خواهد رسید.

فاکس‌نیوز: شما می‌گویید که به‌اندازه کافی سرسخت هستید و به ملاها در ایران، که در حقیقت حرف نهایی را آنها می‌زنند نه این مردک کوتوله احمدی‌نژاد، باید به آنها بگوییم، اگر به این کار ادامه دهید، شما را بمباران می‌کنیم.

میت رامنی: کارهای مختلفی هست تا قبل از یک اقدام نظامی انجام بدهیم. البته باید برای یک اقدام نظامی هم آماده شویم تا بتوانیم آنها را روی این موضوع متمرکز کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/875513a2-37f1-4fc8-afc3-548c8bd55f3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات