728 x 90

اقدامات مالكي براي بستن اشرف,ايران اشرف آزادي,

نیویورک پست نوشت اوباما مالکی را می‌پذیرد، مالکی نقشه دارد اشرف را ببندد

-

نیویورک پستNew york post
نیویورک پستNew york post
روزنامه نیویورک پست نوشت: درحالی‌که رئیس‌جمهور اوباما می‌خواهد نوری مالکی را در آمریکا بپذیرد، مالکی نقشه دارد تا اشرف را که از سال ۱۹۸۶ توسط اعضای مجاهدین خلق ایران بنا شده است، ببندد. مجاهدین ملاهای تهران را دشمن سرسخت خود می‌دانند و همین گروه بودند که فعالیتهای مخفی اتمی رژیم ایران را افشا کردند.

در سال ۲۰۰۳زمانی که آنها سلاحهای خود را به ارتش آمریکا تحویل دادند، آمریکا به آنها تضمین مکتوب داد که امنیتشان را تأمین خواهد کرد، اما در این امنیت به‌طور جد تردید وجود دارد. زیرا نیروهای عراقی دوبار وارد اشرف که اکنون بیشتر یک شهر است تا یک کمپ، شدند و دست به کشتار زدند.
ساکنان اشرف در مورد مقاصد نوری مالکی هشدار می‌دهند و می‌گویند اگر‌چه سلاح ندارند، ولی درصورت حمله مالکی از خانه‌شان دفاع می‌کنند.
نیویورک پست ۱۶آذر افزود: نماینده ملل‌متحد در عراق، مارتین کوبلر از آمریکا و سایرین می‌خواهد به مالکی فشار آورند تا ضرب‌الاجل پایان سال را شش ماه عقب بیاندازد تا یک راه‌حل درازمدت پیدا شود.
نیویورک پست تأکید می‌کند: حداقل کاری که اوباما میتواند انجام دهد، این است که درحالی‌که در کنار مالکی ایستاده است، به‌طور علنی خواهان عقب افتادن ضرب‌الاجل شود. زیرا اشرف نباید به یک صحنه خشونت در آخرین بخش از عقب‌نشینی آمریکا از عراق تبدیل شود. ما به ساکنان اشرف قول امنیت داده‌ایم و نباید در محکم کردن آخر کارمان در عراق کوتاهی کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b748e0c5-f198-4bd8-bdb6-41ff76459e2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات