728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

نیمی از شهرک صنعتی شکوهیه استان قم در رکود!

-

شهرک صنعتی شکوهیه استان قم
شهرک صنعتی شکوهیه استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی رژیم در استان قم روز شنبه 23مرداد به شکایت صنعت‌گران در مورد پرداخت مالیات اعتراف کرد و گفت: ”در خوشه سوهان قم واحدهای زیر‌پله‌ای و بدون مجوزی در حال فعالیت‌اند که حدود 500 میلیارد تومان نقدینگی در آن جریان دارد“.

امیر طیبی‌نژاد با اشاره به اعتراض صنعت گران در این باره، افزود: ”اتحادیه‌ها به‌صورت توافقی مالیات می‌پردازند در حالی‌که صنعت‌گران چون مالیات خود را به‌موقع و درست پرداخت می‌کنند اداره مالیاتی برای افزایش پایه مالیاتی درآمدهای دولتی، مالیات تولیدکنندگان را افزایش می‌دهد“.

وی در رابطه با وضعیت فعلی مالیاتی و بحران حاصل از آن اضافه کرد: ”در دستگاه عالی استان به‌دنبال رسیدگی به مطالبات و شکایت صنعت‌گران در مورد پرداخت مالیات هستیم. در سال‌های گذشته وفور منابع مالی وجود داشت پیشنهادات و نظرات دلسوزان به‌درستی منعکس نشده و همین موضوع سبب شده در بزنگاه وضعیت بحرانی وضعیت کنونی رقم بخورد“.

این کارگزار رژیم ظرفیت شغلی شهرک صنعتی را 30هزار نفر اعلام کرد و عدم به‌کار گیری این ظرفیت را سوء مدیریت کارگزاران دانست و در ادامه گفت: ”این در حالی است که در بهترین حالت بین 10 تا 13هزار نفر در این شهرک مشغول فعالیت هستند در واقع بیش از نیمی از ظرفیت این شهرک بلااستفاده مانده و این موضوع به‌خاطر سوء‌مدیریت بوده است“.

وی علت عدم موفقیت تولیدات داخلی را کیفیت پایین آن بیان کرد و افزود: ”کیفیت اتفاقی نیست، ذائقه مردم با کالای ایرانی عجین نشده و همین موضوع سبب شده تولیدات داخلی در اولویت دوم مصرف‌کننده باشد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ac29df0-3fa4-4691-9e08-6e1508c386e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات