728 x 90

سپاه پاسداران به طور رسمی وارد لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا گردید

سند ثبت رسمی سپاه پاسداران بعنوان سازمان تروریستی خارجی در روزنامه ثبت فدرال آمریکا
سند ثبت رسمی سپاه پاسداران بعنوان سازمان تروریستی خارجی در روزنامه ثبت فدرال آمریکا

سپاه پاسداران آخوندی صبح امروز (دوشنبه ۲۶فروردین) به‌وقت واشنگتن به طور رسمی وارد لیست گروههای تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا شد.

روزنامه ثبت فدرال آمریکا امروز اطلاعیه وزارت خارجه این کشور در مورد «نامگذاری سپاه پاسداران» و «سایر متحدانش» را منتشر کرد.  تصمیماتی  که در روزنامه ثبت فدرال آمریکا درج می شوند به معنی رسمیت یافتن آن تصمیمات است.

 

روز ۱۹ فروردین رئیس جمهور آمریکا نام سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی خارجی گنجاند.  در پی این تصمیم کاخ سفید با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد:‌ رئیس‌جمهور آمریکا رژیم ایران را به‌خاطر تروریسم مورد حسابرسی قرار می‌دهد. دولت آمریکا اقدامات خود را علیه رژیم ایران و نه مردم ایران، که نخستین قربانیان این رژیم هستند و در حاکمیت این رژیم درد و رنج می‌کشند سمت داده است.

 

بیانیه کاخ سفید به نقل از رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد: دونالد ترامپ می‌گوید: رژیم ایران یک حکومت سردمدار تروریسم است. این رژیم موشکهای خطرناک را صادر می‌کند، به درگیریها در سراسر خاورمیانه دامن می‌زند و از نیروهای نیابتی تروریست حمایت می‌کند.

 

در پی اعلام لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط آمریکا، مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت  گنجاندن سپاه سرکوبگر پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خارجی را خواست دیرین و برحق مقاومت ایران و لازمه امنیت و صلح و ثبات در خاورمیانه و یک گام مبرم و ضروری برای پایان دادن به جنگ و تروریزم در منطقه و جهان توصیف کرد.

 

مریم رجوی افزود: این اقدام که باید مدت‌ها پیش صورت می‌گرفت اکنون بایستی با لیست گذاری وزارت اطلاعات فاشیسم دینی حاکم بر ایران تکمیل شود.

 

به دنبال این لیست گذاری مسعود رجوی در پیام  شماره ۱۲ ارتش آزادیبخش ملی ایران به تاریخ  ۱۹ فروردین ۹۸ گفت:

واقعیت این است که لیست گذاری سپاه پاسداران توسط وزارت خارجه آمریکا  با ۳۶ سال تاخیر صورت گرفته است. مسعود رجوی «لیست‌گذاری سپاه پاسداران»‌ را «آغاز فصل جدید در رابطه آمریکا و لاجرم تمام جامعه بین‌المللی در قبال رژیم آخوندی» و «از علائم دوران آماده‌باش سرنگونی» دانست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffe6483d-7c76-4c6f-a12e-994c4f4baab9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات