728 x 90

یکصد هزار افغانی در جنازه‌گردانی رئیسی

شرکت افغانیها در جنازه‌گردانی رئیسی
شرکت افغانیها در جنازه‌گردانی رئیسی

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا روز جمعه ۴خرداد خبر داد بیش از یکصد هزار مهاجر افغانستانی مقیم مشهد در جنازه گردانی رئیسی شرکت کردند.

ایرنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیسی و همراهان ایشان شرکت کردند


بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به ۴۰۰ هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه "سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به‌عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

هم‌چنین حدود ۳۰۰ هزار تبعه خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده‌اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در این میان هستند و به‌عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می‌شوند که البته در ماههای قبل حدود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد به کشورشان بازگردانده شدند.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30aac22a-0b12-444b-84f4-c1859d663392"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات