728 x 90

گزارش اسکای نیوز از کنفرانس مقاومت ایران در پاریس برای محاکمه جنایتکاران

بهزاد نظیری عضو کمیته خارجی شورای ملی مقاومت ایران
بهزاد نظیری عضو کمیته خارجی شورای ملی مقاومت ایران

در پاریس پایتخت فرانسه، مقاومت ایران به همراه گروهی از فعالان و شخصیتهای سیاسی و حقوقی به منظور ادامه جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ و محاکمه و مجازات تمام سران و دست‌اندرکاران و مسئولان نظام و پیدا کردن راههای به محاکمه کشاندن دست‌اندرکاران این قتل‌عام در ایران کنفرانسی را برگزار کرد. هدف از این کنفرانس ارائه اسناد و مدارک به هیأتهای حقوقی بین‌المللی جهت محاکمه سران رژیم ایران که هم‌اکنون در حاکمیت قرار دارند عنوان شد.

تلویزیون اسکای نیوز در انعکاس این کنفرانس طی گزارشی گفت:

اپوزیسیون ایران در پاریس مراسمی را به‌مناسبت سی‌امین سال قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷که رژیم ایران مرتکب آن شد را برگزار کرد.

در حاشیه این مراسم فرانسوا کولکومبه نماینده سابق پارلمان فرانسه و رئیس گروه مطالعات خاورمیانه گفت: توافق اتمی با رژیم ایران قابل زنده ماندن نبود چرا که موضوعاتی حل نشده در آن وجود داشت. تعدادی از سایتهای اتمی بدون نظارت بر آنها رها شدند. قرار بود که رژیم ایران سیاست خصمانه علیه کشورهای منطقه را کنار بگذارد ولی این رژیم به‌صورت تحریک‌آمیز دخالت در کشورهای همجوار ایران را ادامه داد. به‌نظر من امروز اروپایی‌ها به‌دنبال راه‌حل دیگری هستند تا بعضی شرکتها و سرمایه‌گذاریهایشان در ایران را نجات دهند. تغییر در سیاست آمریکا را می‌بایست حمایت و تشویق کرد. من صحبتهای آقای لودریان که می‌گوید سیاست واشینگتن اصلاح طلبهای ایران را تضعیف می‌کند را نمی‌فهمم. آنها چیزی جز ابزار در دست اصول گراها نیستند. آنها هم از یک رژیم تروریست حمایت می‌کنند.

رژیم ایران از اهداف خبیثانه خود دست بر نمی‌دارد

از طرفی بهزاد نظیری عضو کمیته خارجی شورای ملی مقاومت ایران گفت: رژیم ایران از اهداف خبیثانه‌ای که در برنامه اتمی‌اش دارد دست برنداشته است. او اضافه کرد: این رژیم حتی یک روز از برنامه‌های موشکی و اتمی‌اش دست برنداشته. کارشناسان می‌گویند موشکهای برد بلند رژیم ایران برای حمل کلاهک‌های اتمی طراحی شده‌اند. شورای ملی مقاومت ایران به آمریکایی‌ها اطلاعاتی را در مورد اماکنی که این موشک ها در آنها قرار دارند را داده است.

در حالی که رژیم ولایت فقیه در گرداب بحرانهای اجتماعی و اقتصادی بی‌سابقه‌یی دست و پا می‌زند و برخلاف این‌که خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم به‌صراحت می‌گوید که نمی‌تواند به کشورهای اروپایی اعتماد داشته باشد عوامل این رژیم تلاش می‌کنند تا با مذاکره با چند کشور اروپایی برجام را نجات دهند. این در حالی است که مقاومت ایران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، حقوقی و پرونده اتمی، حلقه محاصره را روز به روز بر این رژیم تنگ‌تر می‌کند تا آن را به نقطه سرنگونی نزدیک‌تر کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ccb6816-014d-4c80-b3a3-9c5fc1208cce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات