728 x 90

کیهان خامنه‌ای: هدف، ترور شخصیت مجلس در آستانه انتخابات یازده اسفند است

کیهان خامنه‌ای - چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
کیهان خامنه‌ای - چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

کیهان خامنه‌ای - چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

هدف، ترور شخصیت مجلس در آستانه انتخابات یازده اسفند است

 

با عنایت به متواری شدن برخی نمایندگان پیشین مجلس و همکاران آنها

دور از ذهن نیست که بقایای آنها در گوشه و کنار سامانه اداری مجلس

نقش کمکی و مکمل را در ماجرای اخیر ایفا کرده باشند

کیهان خامنه‌ای - چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

 

به نظر می‌رسد با دقت در هدف هکرها و عملیات رسانه‌یی پیرامون آن، بتوان هویت واقعی شبکه پشت‌پرده این عملیات سایبری و ترور شخصیت موازی آن را بازشناسی کرد. خط لجن‌مال کردن انتخابات از مسیر بی‌اعتبار کردن مجلس و دعوت به تحریم انتخابات، مأموریت راهبردی است که... . به گروهک‌های محارب و گروه‌های نفاق سپرده‌اند.

در حالی که در این ماجرا، رد پای شبکه معاند برای تخریب و تحریم انتخابات کاملاً هویداست، عباس عبدی (از گردانندگان روزنامه اعتماد و محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) سیاه‌بازی دیگری ترتیب داد که اتفاقاً آن هم در نقشه سرویس‌های بیگانه تعریف می‌شود. او با وجود رد پای روشن شبکه معاند خارجی و مزدوران آن، در شبکه ایکس (توئیتر) مدعی شد: «در ماجرای هک سامانه‌ها یا سایت‌های مجلس بیش از نفوذ، باید به رقابت درون جناحی و راهبرد خالص‌سازی توجه داشت».

این نکته هم گفتنی است که با عنایت به متواری شدن برخی نمایندگان پیشین مجلس و همکاران آنها، دور از ذهن نیست که بقایای آنها در گوشه و کنار سامانه اداری مجلس، نقش کمکی و مکمل را در ماجرای اخیر ایفا کرده باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/275e1617-f149-45f0-bf8c-8a45d209f670"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات