728 x 90

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه دو حزبی برای دائمی کردن تحریم‌های رژیم ایران را تصویب کرد

 سوزی لی - مایکل مک کال - میشل استیل
سوزی لی - مایکل مک کال - میشل استیل

فاکس نیوز روز ۳۱خرداد درباره تصویب دو حزبی لایحه دائمی کردن تحریمهای رژیم ایران نوشت: کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، لایحه دو حزبی برای دائمی کردن تحریم‌های ایران را تصویب کرد.
میشل استیل نماینده کنگره آمریکا گفت: رژیم شیطانی رژیم ایران ثابت کرده است که نمی‌توان به آنها برای مذاکره با حسن‌نیت اعتماد کرد.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه لایحه دو حزبی را برای دائمی کردن تحریم‌های سال۱۹۹۶ علیه رژیم ایران به تصویب رساند.
نمایندگان میشل استیل جمهوریخواه از کالیفرنیا، و سوزی لی دموکرات از نوادا، در کنار مایکل مک کال رئیس کمیته از آرتگزاس، قاطعانه پشت قانون تحکیم تحریم‌های ایران (SISA) هستند که در حال رأی‌گیری کامل در صحن مجلس در این رابطه هستند.
این لایحه تحریم‌های اقتصادی سال۱۹۹۶ علیه رژیم ایران را دائمی می‌کند که باعث توقف تحقیقات و توسعه سلاحهای هسته‌یی و بیولوژیکی و هم‌چنین جلوگیری از اقدامات تروریستی علیه ایالات متحده و متحدان و شرکای عرب آن می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/265d7bdc-ac49-43e1-bfa8-bdd4ab4feaa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات