728 x 90

کلیپی در مورد جنایات رژیم در جمعه خونین در استان سیستان و بلوچستان

موسسه فرهنگی جیش العدل -کلیپی در مورد جنایات رژیم در جمعه خونین در استان سیستان و بلوچستان
موسسه فرهنگی جیش العدل -کلیپی در مورد جنایات رژیم در جمعه خونین در استان سیستان و بلوچستان

کلیپی در مورد جنایات رژیم در جمعه خونین در استان سیستان و بلوچستان

ای عزیزان جمعه خونین زاهدان تصویری واضح و شفاف از آنچه که درباره مظلومیت و محرومیتمان می‌گوئیمت...

مؤسسه فرهنگی جیش العدل:

الحمدالله و کفی و صلوات و سلام علی عباد الذین مصطفی اما بعد

بسم الله الرحمن الرحیم

این انقلاب جاری در کشور قطعا انقلاب احیای کرامت است کرامت اجتماعی؛ کرامت اقتصادی؛ کرامت مذهبی و انقلاب احیای کرامت انسانیمان است. جامعه مستضعف اهل سنت و در رأس آن ملت بلوچ سزاوارترین شهروندان ایران برای قیام بر علیه ولایت فقیه هستند. تاکنون هیچکسی در ایران بابت اسمش که حتی خود نقشی در انتخاب آن نداشته است برای دریافت خدمات دولتی مورد تبعیض قرار نگرفته است ای هموطنان این مائیم که حتی از داشتن یک عبادتگاه رسمی در پایتخت کشورمان محرومیم مناطقی که به نام ما اهل سنت شناخته می‌شوند در قعر جداول شاخصهای توسعه خودنمایی می‌کنند در طول ۴۳سال نه تنها خود ما بلکه عبادتگاههایمان نیز از دست این رژیم در امان نبوده‌اند این بلوچستان سرفراز است که نان بر آن به قیمت جان است این استان ما هست که فقر؛ فلاکت؛ تبعیض؛ خشونت عریان حکومتی اعدام و مرگ بر اثر توحش رژیم با آن معنی می‌شود ای عزیزان؛ جمعه خونین زاهدان تصویری واضح و شفاف از آنچه که درباره مظلومیت و محرومیتمان می‌گوییم هست ای هموطنانمان این شیران خشمگینی که می‌بینید جگر گوشه‌های جامعه مظلوم اهل سنت ایران و نور چشمهای ملت قهرمان بلوچ هستند ما با جانهایمان به میدان آمده‌ایم با قلبی آکنده از درد و البته مالامال از امید. جنگ روانی ولایت فقیه علیه ما استوار بر آن است که از فرزندان این سرزمین چهره‌ای تکفیری - تجزیه‌طلب و خشن‌هایی آدمخوار بسازد.

تا به خیال باطل خود در بین ملت بزرگ ایران بذر اختلاف بکارد و مانع از به هم پیوستن رودهای خروشان خشم ملت و تبدیل شدن آنها به دریای سرنگونی خود شود. ما به صراحت می‌گوییم که مدافعان اصلی این سرزمین ماییم نه رژیمی که از سفره خانه‌مان برای ناکجاآبادها می‌دزدد همه‌مان می‌دانیم این ولایت فقیه هست که بر جای جای پیکر اسلام عزیز بذر اختلاف و تکفیر پاشانده و آتش و مرگ بر خرمن مسلمین انداخته است.

این سرزمین بزرگ و تاریخ باشکوه آن با کثرت ملتها و فرهنگ های آن شناخته می‌شود. ما هزاران سال است که برادر وار با یکدیگر زندگی توأم با آرامش و عزت را به سر کرده‌ایم. در طول تاریخ این شما و حکومتهای نالایقی چون شما بوده‌اند که پیوسته تلاش کرده‌اند برای دوام بساط ظلم و فساد خود بین فارس؛ عرب؛ کرد؛ ترک؛ بلوچ؛ لر؛ ترکمن اختلاف ایجاد کنند و با دامن‌زدن به اختلافات بین مذاهب اسلامی برای خود یارگیری سیاسی کنند.

غافل از این‌که ایران عزیز با این تفاوتهایش زیباست. امروز تمام ایران بزرگ غرق در توحش رژیم است. و دقیقاً این درد مشترک است که ما را بیشتر از هر زمان دیگری به هم نزدیک کرده است.

این خونهایی که در جای جای ایران و مخصوصاً زاهدان شهر حافظان قرآن ریخته شده به رایگان نخواهد رفت.

این خونها به اذن الله توفانی خواهد بود که بنیان ولایت فقیه را از بیخ و بن برخواهد کند.

(برگرفته از اینترنت -مؤسسه فرهنگی جیش العدل)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db5f1a04-091e-473d-ac7d-507460949b84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات