728 x 90

کرونا در ایران - تلف شدن مهره‌های رژیم - آخوند رضا مدرسی، در اثر بیماری کرونا در قم مرد

پزشکان ایران در خط مقدم مبارزه با کرونا
پزشکان ایران در خط مقدم مبارزه با کرونا

این خبر کامل می‌شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار قربانیان کرونا در ۱۰۵شهر کشور از مرز ۲۰۰۰تن گذشته است. در شبانه روز گذشته خبرهای درگذشت صدها تن دیگر از هموطنانمان به‌ویژه در شهرهای تهران، رشت، انزلی، آستانه، رودسر، صومعه سرا، چالوس، اصفهان، خوانسار، کرمانشاه، کرج، مشهد، قم، سقز، الشتر، تویسرکان، بانه، ارومیه، دزفول، مرند، نجف آباد، و یزد قطعی شده است. شمار مبتلایان و قربانیان به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد. رژیم به ناگزیر و با تأخیر بسیار زیاد علاوه بر نمایشهای جمعه، نمازهای جماعت در مساجد را هم تعطیل اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

 

تلف شدن مقامات و مهره‌های حکومتی در اثر کرونا

تلف شدن مهره‌های رژیم - آخوند رضا مدرسی، در اثر بیماری کرونا در قم مرد

در ادامه تلف شدن مقامات و مهره‌های حکومتی، شیخ‌رضا محمدی لنگرودی امام جمعه قبلی خامنه‌ای در لنگرود و املش روز شنبه به‌دلیل ابتلا به کرونا مرد.

فاطمه رهبر عضو جدید مجلس رژیم نیز روز شنبه مرد.

سرهنگ پاسدار رسول عزیزی سرکرده بازرسی نیروی سرکوبگر انتظامی گیلان و اکبر دهقان از آخوندهای حوزهٔ قم به‌علت ابتلا به‌کرونا، مردند.

شهردار انزلی به کرونا مبتلا شد و در وضعیت قرنطینه قرار گرفت.

 

 

ادامه شیوع کرونا و اقدامات دیرهنگام رژیم آخوندی

  • با گسترش فاجعه‌بار کرونا در ایران، رژیم آخوندی در یک اقدام دیرهنگام ورود مسافران به استانهای ایلام، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، لرستان و مازندران را ممنوع کرد.
  • در شهرهای رشت، قزوین، یزد و دلیجان وضعیت اضطراری اعلام شد.
  • دلسوز رئیس هیأت مدیرهٔ نظام پرستاری رشت گفت: وضعیت در استان گیلان بالاتر از قرمز است و با شیوع بسیار گستردهٔ بیماری روبه‌رو هستیم.
  • مرکز رسیدگی به مساجد رژیم اعلام کرد به‌خاطر شیوع کرونا نمازهای جماعت تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود. نمایشهای جمعه در سراسر ایران هم‌چنان تعطیل است.
  • تعطیلی سینماهای سراسر کشور حداقل تا ۱۵فروردین قطعی شده است.
  • در کاشان ورود خودروها با پلاک غیربومی تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.
  • شمار مبتلایان به بیماری کرونا در زنجان صعودی است
  • دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اعلام کرد تعداد بستری‌شدگان در بیمارستانهای قم دائما در حال افزایش است.
  • معاون وزیر بهداشت رژیم اعتراف کرد: تعداد بیماران کرونایی ما در حال افزایش است. اکنون ۱۴۰هزار تخت در بیمارستانها داریم، اگر رعایت نشود باید ۱۰برابر این تخت اضافه کنیم.
  • یک کارگزار رژیم نیز گفت: ۴۱درصد از افراد مبتلا به‌ کرونا در استان کرمان از کادر پزشکی هستند، زیرا در تأمین ماسک، الکل و دستکش حتی برای مراکز درمانی، دچار چالش و مشکل هستیم.

 

گزارشی از شیوع کرونا در زندان قزلحصار

بر اساس یک گزارش موثق، تعداد زیادی از زندانیان در زندان قزلحصار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. کلیه این زندانیان از بند جدا شده و به قرنطینه منتقل گردیده‌اند. اما مشخص نیست عده دیگری که باقی مانده‌اند چه تعداد به کرونا مبتلا شده‌اند.

ضمنا رئیس زندان برای درست کردن یک آشپزخانه برای بند، ۲۵میلیون هزینه کرد که وکیل بند پول آنرا از خود زندانیان جمع کرد. در حالی‌که خود زندان باید آشپزخانه را می‌ساخت.

 

گزارشی از شیوع کرونا در گرگان

گزارش یک شاهد عینی از گرگان پنجشنبه ۱۶اسفند ۹۸: بیمارستان گرگان هیچ جایی برای بیماران جدید ندارد از بس مریض آنجا هست. بیماران در آنجا همه کف بیمارستان دراز کشیده‌اند یا توی حیاط دراز کشیده‌اند و خیلی هم فوت شده‌اند. آن‌قدر وضعیت بد است که همه کسانی‌که مشکل دیگری داشته‌اند مرخص شده‌اند و فقط بیماران کرونایی را نگه میدارند».

 

گزارش یک شاهد عینی از مشهد: «آن‌قدر وضعیت مشهد وخیم است که حتی نانوایی و بقالی‌ها هم تعطیل کرده‌اند».

 

جان‌باختگان کادر درمان کرونا

  • حمیدلطفی ارتوپد
  • رضا کوچکی‌نیا پزشک عمومی
  • غلامرضا وثوقی‌کیا پرستار
  • علی شیخ مرادی،پرستار(رشت)
  • سیامک دیوشلی م.اطفال(انزلی)
  • مصطفی صمدی پزشک عمومی(بابل)
  • محمدعلی ربیعی پزشک عمومی (شفت گیلان)
  • نرجس خانعلی‌زاده پرستار(لاهیجان)
  • رامین عزیزی فر پرستار (تهران)

جان‌ باختگان کادر درمان کرونا

جان‌ باختگان کادر درمان کرونا

 

نماینده مجلس ارتجاع از رشت: رشت بحرانی‌ترین شهر درگیر با کروناویروس است.
رشت بحرانی‌ترین شهر درگیر با کروناویروس در کشور و شاید هم در جهان است.
باید واقعیت‌های این بیماری به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آگاه باشند که در شرایط بسیار حادی قرار داریم.

اعتراف به‌پنهان‌کاری جنایتکارانة‌ رژیم-رحیمی،‌ عضو هیأت رئیسهٔ مجلس ارتجاع: چرا شیوع کرونا در قم تحت‌الشعاع انتخابات مجلس پنهان شد؟ چرا قم برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور قرنطینه نشد؟ تمام ایران از بی‌مبالاتی و قصور در عدم کنترل اولیهٔ ویروس در قم،‌ گرفتار شده‌اند.

اعتراف معاون وزیر بهداشت رژیم: تعداد بیماران کرونایی ما در حال افزایش است. اکنون ۱۴۰هزار تخت در بیمارستانها داریم، اگر رعایت نشود باید ۱۰برابر این تخت اضافه کنیم.

اینانلو، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز: روزانه ۳۰درصد به‌بیماران کرونایی در استان البرز افزوده می‌شود. سه هفته آتی با بحران مواجه خواهیم شد.

دولت مجارستان ورود از ایران به‌این کشور را، جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، منع کرد.

حسینی نژاد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت رژیم در استان کرمان: ۴۱درصد از افراد مبتلا به‌ کرونا در استان کرمان از کادر پزشکی هستند، زیرا در تأمین ماسک، الکل و دستکش حتی برای مراکز درمانی، دچار چالش و مشکل هستیم.
سازمان انتقال خون: ذخیرهٔ خون کشور در وضعیت قرمز قرار دارد.

رژیم در یک اقدام دیرهنگام به‌دلیل گسترش ویروس کرونا در استان یزد اعلام وضعیت اضطراری کرد.

رژیم اعلام کرد به‌علت بحران کرونا محدودیت‌های تردد در کاشان اعمال شد.
آسوشیتدپرس: بحران ویروس کرونا و بی‌اعتباری حکومت،‌ یک چالش بزرگ برای سران رژیم ایران شده‌است.
رسانه‌های حکومتی خبر دادند صبح شنبه، فاطمه رهبر از اعضای باند مؤتلفه و عضو مجلس جدید ارتجاع، بر اثر ابتلا به‌ کرونا مرد.

بهروز بنیادی، عضو مجلس ارتجاع: کمبود کیت تشخیص کرونا در ایران باعث شده آمارهای وزارت بهداشت صرفاً مربوط به‌ بیماران بستری شده در بیمارستانها باشد، اما ممکن است همین حالا افراد زیادی در سطح جامعه باشند که ناقل بیماری باشند.
عضو هیأت‌مدیره کانون سراسری انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی: به‌دلیل افزایش نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های ساختمانی متوقف شده و هزاران کارگر فصلی این صنعت که فقیر و دچار عسر و حرج هستند، کنج خانه بیکار نشسته‌اند.

 

آکسیون حامیان مقاومت و اشرف‌نشانها در هلند

  •  خامنه‌ای ویروس تویی - آخوند منحوس تویی
  •  تجمع حامیان مقاومت در برابر وزارت بهداشت هلند در اعتراض به فریبکاریها و پنهان‌کاریهای آخوندهای حاکم در مواجه با شیوع گسترده ویروس کرونا

دلسوز، رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری رشت: وضعیت در استان گیلان بالاتر از قرمز است

  • از آغاز شیوع بیماری کرونا سه نفر از کادر پرستاری گیلان به‌دلیل بیماری از دنیا رفتند.
  • با شیوع بسیار گسترده بیماری روبه‌رو هستیم.

 

خبرگزاری رسمی رژیم -  ایرنا: کرونا جان دست‌کم ۴۵۰ هزار نفر ساکنان حاشیه‌نشین اصفهان را تهدید می‌کند.
خبرگزاری ایرنا روز ۱۷اسفند۹۸ نوشت: «بر اساس اعلام مسوولان وزارت کشور، یک هزار و ۲۰۰ محله در کل کشور با جمعیتی بالغ بر ۱۱ میلیون در کشور درگیر مساله حاشیه نشینی هستند و در اصفهان که از کانون های ویروس کرونا در ایران به شمار می رود، ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت در مناطق…».

 

روزنامه حکومتی مستقل ۱۷ اسفند۹۸: «جامعه ما به این درک رسیده که با پنهانکاری‌های سازمان یافته و انکار آشکار رو به رو است. این امر از رخدادهای آبان و سرنگونی هواپیما روندی رو به افزایش داشته و در کاهش مشارکت معنادار مردم در انتخابات به خوبی درک و فهم می‌شود... علیرغم پرسش‌های بسیار درباره تعداد قربانیان آبان ماه همه دست‌اندرکاران کشور با حواله دادن به این یا آن ارگان و یا نادرست خواندن آمارهایی که رسانه‌های بیگانه داده‌اند، وعده‌ی دادنِ آمار درست را به فرداهای ناروشن واگذار کردند،... شوربختانه زمان طلایی برای کنترل بیماری و قطع مسیر انتقال بیماری از دست رفته است... کاری را که می‌شد با هزینه کمتر حل کرد اکنون با هزینه‌های سرسام‌آور هم به آسانی نمی‌توانیم حل کنیم. ساختار کشور به گونه‌ای است که آنجا که قدرت است مسئولیت نیست و آنجا که مسئولیت است». 


در کره جنوبی ده‌ها هزار نفر در خانه‌های خود در قرنطینه هستند. دولت برای اطمینان از این که افراد در قرنطینه می‌مانند، وضعیت آنها را با یک اپلیکیشن تلفن همراه رصد می‌کند.
 واتیکان، صربستان، اسلواکی، پرو و توگو از کشورهایی هستند که اولین مورد ابتلا را گزارش کرده‌اند.

نماینده مجلس ارتجاع از رشت وضعیت شهر رشت را  بسیار وحشتناک خواند.
یک نماینده مجلس ایران، آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در شهر رشت را 'بسیار وحشتناک' خوانده و گفته است شرایط این منطقه 'قرمز' اعلام شده است.
آمار مبتلایان و قربانیان کرونا بسیار وحشتناک است.

 

گزارش یک هموطن از تالش: درگیری مردم با نیروهای سرکوب دفن شبانه در تالش – ۱۶اسفند۹۸

  • با سلام. بنده از تالش بزرگ گزارش می‌کنم در شهرهای رضوانشهر هشتپر و پونل پره سر،خلیف آباد، شاندرمن و ماسال و صومعه سرا و فومن تعداد زیادی از جوانان کشور به‌علت بیماری کرونا فوت شدند که بیشترین تعداد در ماسال اتفاق افتاد. ۸تن در شامگاه جمعه شب ۱۶اسفند در قبرستان تازه آباد ماسال به‌وسیله بیل مکانیکی دفن شدند که مردم همیشه هوشیار و آگاه ماسال تجمع کرده و ایجاد تشنج و درگیری بین مسئولان و مردم شد.
  • علت درگیری مردم، تدفین مخفیانه و شبانه توسط مسئولان سپاه بود. استانداری گیلان به فرمانداری ماسال اعلام نموده قطعه زمینی را به به‌عنوان گورستان کرونا در ماسال اختصاص دهد.
  • جنایت پیشگان حکومت فاسد خامنه‌ای در پنهان‌کاری و دروغ از همگان پیشی گرفته و چهار دهه است که با دروغ و فریبکاری ملت را فریفته ولی ویروس کرونا عامل اصلی بیداری و آگاهی مردم شد. حکومت در حال فروپاشی خامنه‌ای دجال بداند که دیگر مردم گول عوام فریبی دجالان را نخواهند خورد.
  • شهر ماسال در استان گیلان و تالش بزرگ بیشترین اعدام را در دفاع از ایران عزیز در صفوف مجاهدین خلق ایران تقدیم کشور کرده است.

خبرنگار سازمان مجاهدین خلق ایران

 

سرتیتر خبرهای مربوط به کرونا

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:

  • متأسفانه تعداد بستری شدگان دائما افزایش پیدا می‌کند.

 

جاده‌های مازندران تا اطلاع بعدی بسته می‌ماند

  •  تمامی محورهای ورودی استان مازندران شامل محور هراز، کندوان، فیروزکوه، گلوگاه، کیاسر، رامسر و هم‌چنین آزاداره تهران شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.
  • ابتلای ۴نفر در دماوند به بیماری کرونا تأیید شد.
  • ادارات و اماکن عمومی مشگین‌شهر تعطیل شد.
  • سخنگوی شورای قلابی شهر تهران خواستار تعطیلی شهر شد.
  • تست کرونای شهردار انزلی مثبت شد و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی است.
  • ورود مسافران به منطقه آزاد ماکو ممنوع شد.

 

مینو محرز، عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماریهای واگیر وزارت بهداشت رژیم:

  • ۴۰درصد مردم به ویروس کرونا مبتلا و اغلب با علائم خفیف بهبود پیدا می‌کنند.
  • هنوز به مرحله اوج بیماری نرسیده‌ایم و هم‌چنان شاهد ابتلای روزافزون به این ویروس هستیم.
  • پیش‌بینی می‌شود که طی ۲ تا ۳هفته آینده هم‌چنان روند صعودی این بیماری را شاهد باشیم و بعد از آن روند نزولی بیماری شروع می‌شود.

 

رضا نصری، کارشناس مسائل سیاسی رژیم:

  • تبدیل شدن ایران به «کانون کرونا» تبعات مهمی خواهد داشت، جدی بگیریم.

 

محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت رژیم در استان گیلان:

  • اگر مردم به توصیه ماندن در منازل برای کنترل شیوع کرونا توجه نکنند، شاید مجبور شویم با قوه قهریه آنها را در منازل قرنطینه کنیم.

 

سومین پرستار گیلانی شب گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا در رشت درگذشت

  • علی شیخ‌مرادی پرستار بیمارستان قائم رشت، سومین پرستار گیلانی و پنجمین نفر از کادر درمانی است که طی این ایام در جریان مقابله با ویروس کرونا و نجات جان سایر هموطنان خود در اثر ابتلا به این ویروس جانش را از دست داد.
  • پیش از این نرجس خانعلی‌زاده پرستار ۲۵ساله بیمارستان لاهیجان و دو روز قبل نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستانهای پورسینا و آریای رشت فوت کردند.
  • در میان متخصصان هم دکتر رضا کوچکی‌نیا، پزشک آستانه اشرفیه، دکتر حمید لطفی، پزشک متخصص ارتوپدی صومعه‌سرایی طی روزهای گذشته به‌دلیل ابتلا به کرونا و هم‌چنین دکتر سیامک دیوشلی، متخصص اطفال انزلی، به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشتند.

 

شهرها و استانهای زیر ممنوعیت سفر اعلام کردند:

  • یزد - گیلان - فارس - قزوین - زنجان - اردبیل - کرمان - اصفهان - گلستان - سمنان - لرستان - مازندران - کرمانشاه - بندر گناوه - خراسان رضوی - منطقه آزاد ارس - منطقه آزاد ماکو - کهگیلویه و بویراحمد - سیستان و بلوچستان

 

نگرانی عضو مجلس ارتجاع از رشت از آمار تصاعدی مبتلایان به کرونا

  • اینجا وضعیت قرمز و بسیار وحشتناک است، باید بیمارستان صحرایی احداث شود.
  • شهر رشت برای مقابله با کرونا نیاز به احداث بیمارستان صحرایی دارد، لذا تقاضا دارم وزیر بهداشت برای رصد اوضاع به این منطقه بیاید.
  • آمار مبتلایان به کرونا به‌صورت تصاعدی در حال افزایش است در حالی که امکانات پزشکی و بهداشتی در این منطقه وجود ندارد.
  • هیچ‌گونه تخت‌خوابی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.

 

جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در جهان

  • تا صبح امروز تعداد ۱۰۲۲۳۸تن به کروناویروس مبتلا شدند که از این تعداد ۳۴۹۷تن جان‌باخته‌اند.
  • هم‌چنین تعداد ۵۷۶۲۳تن نیز بهبود یافته‌اند.
  • از تعداد ۴۱۱۱۸مورد فعال ابتلا به این ویروس کشنده، حال ۶۱۵۳تن وخیم اعلام شده است.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3e5aa55-395d-456b-ab25-b530756c13c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات