728 x 90

حرکت چراغ خاموش حکومت آخوندی برای قرنطینه استانها

کرونا در استانها
کرونا در استانها

رژیم آخوندی که سعی دارد اوضاع را عادی جلوه دهد اعلام کرد، در استانهای تهران و البرز ساعاتهای کاری از روز شنبه‌حالت عادی درمی‌آیند. اما در پی اعتراض به این تصمیم توسط برخی از مهره‌های حکومتی، ستاد حکومتی مقابله با کرونا اعلام کرد مصوبه تقلیل ساعات کاری ادارات و سازمانها تا ساعت ۱۳۰۰به قوت خود باقیست. (ایسنا – ۱۶اسفند ۹۸)

هم‌چنین کانال حکومتی رویداد ۲۴امروز ۱۶ اسفند نوشت: ورود مسافران در ایام نوروز به استان خراسان رضوی ممنوع اعلام شد.

استانداری بوشهر نیز اعلام امسال تا اطلاع ثانوی اماکن مهمانپذیرها و بوم‌گردیها تعطیل خواهند بود.

ورودیهای استان مازنداران توسط مأموران نیروی انتظامی رژیم بسته شده است.

ورود به استان گیلان و استان گلستان نیز ممنوع و ورودیهای اردبیل از سمت گیلان مسدود شده است.

 

روزنامه حکومتی عصر ایران روز ۱۶اسفند نوشت: کتابخانه‌های عمومی سراسر ایران تا پایان سال تعطیل اعلام شدند.

در تهران تردد با تاکسیهای به میزان ۴۰درصد کاهش داشته است.

در گیلان، نماینده وزارت بهداشت رژیم اعتراف کرد: بیمارستانها شاهد روزهای دردناکی است و برخی از خانواده‌های چند نفر از عزیزانشان را از دست داده‌اند. در حال سپری‌کردن هفته‌های سخت کرونایی هستیم.

انتشار آمار دروغ کارگزاران رژیم در استان گیلان، صدای رسانه‌های حکومتی را درآورده و شماری از آنان با امضای نامه‌یی خطاب استاندار رژیم در این استان خواستار ارائه آمار واقعی مبتلایان و جان‌ باختگان کرونا شدند. در این نامه آمده است: مقام‌های دولتی استان از آمار واقعی مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا و کمبودهای درمانی و کوتاهی های انجام شده درباره آزمایش نمونه و مراقبت از مبتلایان آگاه هستند. ما خواهان اطلاعٰ رسانی گسترده و ارائه آمار واقعی هستیم.

 

روزنامه حکومتی انتخاب روز ۱۶ اسفند نوشت: حشمت فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع با تکرار حرف پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران در مورد حمله بیو تروریستی، از آمریکا خواست تا برای مقابله کرونا تحریم‌های رژیم را بردارد.

وی با بلاهت گفت: آمریکا باید برای جلوگیری از شیوع کرونا در منطقه باید تحریم‌ها را بردارد و اگر تحریم‌های نبود نظام راحت‌تر می‌توانست با کرونا بجنگند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43f46909-a72a-4c8a-afbd-8dbc689c0cef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات