728 x 90

ویروس کرونا در ایران - علی شیخ‌مرادی، پرستار و دکتر سیامک دیوشلی بر اثر ابتلا به کرونا در انزلی جان‌باختند

بسته شدن مسیرهای ورودی و خروجی مازندران
بسته شدن مسیرهای ورودی و خروجی مازندران

این خبر کامل می‌شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران، بر اساس گزارشها و پیامها و تماسهای هموطنان از شهرها و مناطق مختلف کشور، آمار جان‌ باختگان کرونا تا جمعه شب ۱۶اسفند ساعت ۲۰ به‌وقت تهران را دستکم ۱۸۰۰نفر اعلام کرد. در شبانه روز گذشته شمار قابل توجهی از هموطنان در شهرهای تهران، قم، رشت، سنندج، کامیاران، آق قلا، علی آباد کتول، گرگان، خوی، سلماس، اهواز، شهریار، پاکدشت، شهرضا، اصفهان، مشهد، قوچان، کاشان، ماسال، شاندرمن، رودسر، رامسر، لاهیجان، همدان، کنگاور، هشتگرد، کرج، شاهرود، پارسیان و لردگان، جان باختند. (جزئیات بیشتر)

 

  • علی شیخ‌مرادی، پرستار بیمارستان قائم رشت، بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باخت - پرستاران دیگری همچون غلامرضا وثوقی کیا. رامین عزیزی و نرجس خانعلی زاده قبل از او در اثر بیماری کرونا جان‌باختند
  • دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال و ریاست هیئت بدوی نظام پزشکی بندرانزلی در اثر بیماری  کرونا درگذشت.
  •  

تعداد افراد بستری در مراکز درمانی قم به ۱۰۲۶ نفر رسید.

 

پیامهای هموطنان از شهرهای قم، قزوین، کرج، بندرعباس و شاندرمن  درباره پنهانکاریهای مجرمانه رژیم آخوندی:

پیام یک هموطن از قم: 

مسئولین شهرستان استان به دروغ آمار غیر واقعی به مردم میدهند. من از طریق یکی از دوستان شنیدم که آمار فوتیها بیش از ۱۵۰نفر است . بیمارستانهای قم ظرفیتشان پر شده است. بعضی اخبار رسیده حاکی از این است که بسیاری از نیروهای نظامی به ویروس کرونا مبتلا شدند. اما رژیم حاضر نیست اطلاع رسانی کند. ۴نفر در تنها خط پرواز نوسازی هلیکوپترهای ایران به این ویروس مبتلا شدند. در پایگاه هوایی همدان ۴ نفر از پرسنل سرباز پایگاه تست مثبت کرونا داشتند. سه نفر ار نیروهای کادری همین پایگاه دارای علائم همین ویروس بودند و به بیمارستان بوعلی سینای همدان منتقل شدند.

 

پیام یک هموطن از قزوین:  ۷۸نفر بر اثر بیماری کرونا فوت کردند و ماسک و ژل بهداشتی وجود ندارد 

و خیابانها ضدعفونی نشده:

 

کرج - گزارش یک هموطن: مردم بیرون نمی‌روند و خودشان را قرنطینه کردند. خیابانها خلوت است. ماسک و ژل بهداشتی و الکل در خیابانها پیدا نمیشود. آمار رسمی از کرج وجود ندارد.

گزارش یک هموطن از بندرعباس:

قرار است امروز وضعیت بحرانی استان را اعلام کنند. استان ما جزو ۹ استان بدخیم و خیلی وخیم هستیم و قرار شد کل پاساژها از شنبه تعطیل باشد. طبق آمار به احتمال ۹۰درصد کل کشور تعطیل است.

گزارش یک هموطن از شاندرمن:

اینجا نه مواد شوینده دارد نه دستکش و ماسک. هیچ موادی وجود ندارد. مردم بنده خدا هم

نمیدانند این ویروس چیه.

 

 

نماینده مجلس ارتجاع از رشت:
هیچ‌گونه تختخوابی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.

 

قزوین وارد خط قرمز شد

در قزوین ضمن تعطیلی همه اماکن عمومی، تمام ورودی و خروجی‌های شهر قزوین کنترل شده و از رفت و آمد مسافران بشدت جلوگیری شود.

 

ثبت نخستین فوت بیمار کرونا در خراسان شمالی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، آمار نهایی مبتلایان به کویید ۱۹ در خراسان شمالی تاکنون به ۱۶ نفر رسیده که آمار فوت‌شدگان در استان یک نفر است.

 استاندار رژیم در  قم: روند بیماری کرونا در قم همچنان رو به صعود است.

 

وزیر بهداشت رژیم، مهدی شادنوش را جابه‌جا کرد

سعید نمکی وزیر بهداشت رژیم آخوندی مهدی شادنوش نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت کرونا در گیلان را که گفته بود: بیمارستانها شاهد روزهای دردناکی است و برخی از خانواده‌ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند...ویروس کرونا بی‌رحم است و همه کسانی را که در معرضش قرار بگیرند، درو می‌کند، با محمد حسین قربانی جابه‌جا کرد.

 

تبلیغات دروغین آخوندی درباره توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان

‌در شرایطی که رژیم ضدایران و ایرانی آخوندی از روزهای اول گسترش بیماری ویروس کرونا که ناشی از پنهان‌کاری و دروغگویی شخص خامنه‌ای برای پیشبرد مانورهای نمایشی ۲۲بهمن و نمایش انتخابات بود، با تبلیغات کر کننده از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان خبر می‌دهد، مردم رنجدیده ایران هم‌چنان برای به‌دست آوردن یک ماسک باید روزها باید به محلهای مختلف مراجعه کنند و چندین برابر نیز پول بدهند.

در همین حال رسانه‌های رژیم از کشف میلیون ها دستکش و ماسک احتکار شده خبر می‌دهند.

اما با انتقال اجناس کشف شده به انبار باندهای دیگر رژیم، مردم هم‌چنان برای تهیه یک دستکش یا ماسک در شرایط اضطرار بیماری، باید روزها وقت و انرژی و پول خود را صرف کنند.

رسانه‌های رژیم نیز در وحشت از خشم و خروش و قیام مردم علیه رژیم آخوندی به ناچار این وضعیت را منعکس می‌کنند.

 

 

معاون وزیر ارتباطات رژیم: احتمال ابتلای ۱۸۰هزار به کرونا

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات رژیم آخوندی اعلام کرد داده‌های ارسالی از اظهارات دو میلیون نفر حاکی از علائم کرونا در ۹درصد آنها (یعنی ۱۸۰هزار نفر) است؛ اذعان ناگزیر دیگری که نشان می‌دهد پنهان‌کاری عمدی خامنه‌ای چه پیآمد وخیمی در شیوع کرونا داشته است.

امیر ناظمی در توئیتر خود نوشت:‌ «داده‌های خوداظهاری حدود دو میلیون نفر نشان از وجود علائم ظاهری کرونا در میان ۹درصد اظهارکنندگان است! هر چند داده‌ها، خوداظهاری است و نیاز به بررسی دقیق پزشکی دارد».

 

 

  • رسانه حکومتی فرارو: کرونا، گسست‌های پیشین به‌خاطر عدم اعلام آمار کشته‌های آبان و عدم اعلام علت سقوط هواپیمای اوکراینی «حداکثر فاصله» میان مردم و حاکمیت در انتخابات «تیرخلاص» «بی‌اعتمادی» را «فعال‌تر کرد».
  • نیویورک تایمز: ایران به‌عنوان کانون مرکزی ویروس کرونا در خاورمیانه ظاهر شده است.
  • رویترز: عربستان سعودی می‌گوید مبتلایان به کرونا با کمک مقام‌های رژیم ایران و به شکل مخفیانه و با پاسپورت بدون مهر ورود و خروج از ایران آمده‌اند.
  • شهردار مسکو: مسافرانی که از ایران می‌آیند در صورت داشتن علائم کرونا باید ۱۴روز قرنطینه شوند.
  •  
  • رئیس بیمارستان کامکار قم به کرونا مبتلا شد. وی در قرنطینه و تحت درمان است.
  • پیش از این، تست کرونای متخصص طب اورژانس این بیمارستان هم مثبت اعلام شده بود.
  •  
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: پنجمین بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود که خانم ۶۰ساله بوده فوت شد.

 

کوسه غراوی،‌ نماینده مجلس ارتجاع:‌ آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان تصاعدی پیش می‌رود [اوضاع استان گلستان خیلی خوب نیست و آمارهایی که داده می‌شود خیلی آمار واقعی نیست.]
شهرام کوسه غراوی نماینده مجلس ارتجاع از مینودشت در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: اوضاع استان گلستان خیلی خوب نیست و آمارهایی که داده می‌شود…

 

  • دو تن از مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان به‌علت ابتلا به کرونا در بیمارستانی در فوت کردند.

 

خبرگزاری حکومتی رسا در خبری نوشت آخوند اکبر دهقان از حوزه جهل و جنایت قم امروز پنجشنبه ۱۵اسفند۹۸مرد.

 

گزارش یک هموطن از شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم در مشهد

  • پنجشنبه ۱۵اسفند ۹۸– گزارش یک هموطن از مشهد:
  • «آمار بیماران مبتلا به کرونا حسابی بالا می‌رود:
  • تا امروز ۹۴نفر در بیمارستان امام رضا بستری شدند و تعداد ۴۹نفر در بیمارستان قائم و تعداد ۱۸۳نفر بیمارستان شریعتی مشهد.
  • بیمارستان شریعتی جای پَرتی هست و دور از دسترس و دید است. گوشه‌یی از مشهد هست و اول دوراهی طرقبه شاندیز ما بین دو جاده که با درختهای بزرگ ۲۰الی ۷۰ساله پوشانده شده است.
  • بیمارانی را که حالشان وخیم است نصف شب ساعت ۳با آمبولانس به بیمارستان شریعتی انتقال می‌دهند.
  • گفته می‌شود که از این بیماران ۷۰درصدشان احتمالاً فوت می‌کنند. رژیم برای ممانعت از درز این خبر اولاً بیماران وخیم را به این بیمارستان پرت افتاده نیمه‌شب ساعت ۳منتقل می‌کند.
  • هم‌چنین گوشیهای کادر درمانی و پرسنل دست‌اندرکار این پروژه را برای ممانعت از درز خبر مدتی که شیفت هستند گرفته و در کمد قفل شده نگهداری می‌کند و هر کس که تخطی کند به حراست معرفی می‌شود».

 

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از شیوع کرونا در مشهد

  • پنجشنبه ۱۵اسفند ۹۸– یک خبرنگار سیمای آزادی طی گزارش از مشهد گفت: «از سه روز پیش بیماری کرونا در مشهد شیوع پیدا کرده است. کانون این بیماری شهرک صابر مشهد در خیابان پیروزی است که اکثراً‌ مهاجر نشین و افغانی‌هایی بودند که گفته می‌شود به چین رفت و آمد داشتند. امروز آمبولانس های خصوصی و اورژانس ۱۱۵با لباس مخصوص بیماران را به بخش مراقبتهای ویژه کنترل عفونی بیمارستان امام رضا انتقال دادند..
  • در حال حاضر دو تا بخش بیمارستان امام رضا امروز پر شده و ساعت به ساعت به آن اضافه می‌شود.
  • بیمارستان رضوی نامه نوشته به اورژانس مشهد به هیچ عنوان بیمار کرونایی به اینجا منتقل نکنند.
  • در مشهد می‌گویند ماسک کمیاب شده. درد دل کارکنان بهداری این است که ماسک نداریم – هم‌چنین به‌دلیل کمبود کیت، لباس نامناسب به پرسنل امداد نیشابور داده‌اند که آنجا هم بیماری شیوع پیدا کرده است».

 

گزارش تکان‌دهنده یک هموطن در مورد شیوع کرونا از تهران:

  • پنجشنبه ۱۵اسفند ۹۸– یکی از هموطنان طی گزارشی گفت: «... امروز چند تماس تلفنی با تهران داشتم با توجه به این‌که در بیمارستانهای تهران دوستانی دارند، پرستار دو بیمارستان تهران گفته بودند حداقل در هر بیمارستان تعداد کشته به پنجاه نفر می‌رسد. وضعیت خیلی خراب است و رژیم درمانده و فاسد هم برای تهیه امکانات بسیار کوتاهی و با کمبود دارو مواجه هستند و این‌که حتی راهروهای بیمارستانها مملو از بیماران کرونای است و گاها بیماران را انباشته روی هم رها کرده‌اند. این خبر موثق است و هیچ شبهه‌ای هم ندارد و در اساس دستوری هم که داده شده این است که به بیمارانی که حاد هستند اصلاً رسیدگی نشه و به‌حال خود رها کنید».

 

 

  • نقوی‌ حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: مانور مسئولان در ابتلا به‌ کرونا تاثیرات منفی در جامعه داشته است.
  • نقوی‌ حسینی: جامعه گلایه دارند که چطور به‌ مسئولان امکانات خوب داده می‌شود، اما مردم حتی نمی‌توانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده پیدا کنند.
  • برایان هوک: رژیم ایران می‌دانست مشکل کرونا دارد و نباید انتخابات برگزار می‌کرد، ولی برگزار کرد. آنها به مردم خود دروغ گفتند و این کاری است که رژیم ۴۰سال است انجام داده است.
  • روابط عمومی استانداری رژیم در مازندران: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی مازندران بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شده است
  • آخوند امید زمانی: پس پرده این ویروس، ویروس فتنه در پی اون قرار دارد شروع هم شده، یک عده‌یی سپاه را متهم می‌کنند می‌گویند سپاه باعث شده که این ویروس وارد کشور بشود
  • کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تا پایان سال جاری تعطیل شد.
  • انصراف ازبکستان از میزبانی مسابقات وزنه‌برداری انتخابی المپیک به‌خاطر کرونا

 

آمار رژیم در قم: ۱۶۰۰نفر بستری شدگان کرونا قم

  • دکتر ابرازه قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: تعداد بستری شدگان مبتلا یا مشکوک به کرونا۱۶۰۰نفر تا صبح امروز جمعه ۱۶است. بر اساس آمار آخر و دیروز وزارت بهداشت ۳۸۶نفر از قم دارای کرونا قطعی می‌باشند.

 

  • شمار قربانیان کرونا در چین به ۳۰۴۵نفر رسید
  • کمیسیون ملی بهداشت چین در تازه‌ترین آمار خود شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور تا بامداد امروز جمعه را سه هزار و ۴۵تن اعلام کرد.
  •  
  • تعداد جان‌ باختگان کرونا در جهان به ۳۳۸۷نفر رسید/ منهای رژیم ایران که آمار را از مردم و جهان پنهان کرده است.
  • روند نزولی کرونا در چین و کره جنوبی
  • افزایش تصاعدی مبتلایان در اروپا و آمریکا
  • کرونا در قم؛ ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
  • کرونا مسکو را به‌حالت آماده‌باش کامل درآورد.
  • به گفته رژیم آخوندی آمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌ شرقی به هشت نفر رسید.
  • ویروس جدید کرونا به پارلمان فرانسه رسید.
  • رئیس مجلس ملی فرانسه ابتلای یکی از نمایندگان و یکی از کارکنان این نهاد به نوع جدید ویروس کرونا را تأیید کرد.
  • ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به کرونا
  • ‌ نتیجه آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد، مثبت اعلام شد.

 

نماینده وزیر بهداشت رژیم در گیلان:‌ شاهد روزهای دردناکی در بیمارستانهای گیلان هستیم. برخی از خانواده‌ها چند نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند.

حسین شیخ الاسلام سفیر پیشین رژیم در سوریه، مشاور پیشین رئیس مجلس ارتجاع و مشاور کنونی وزیر خارجه رژیم بر اثر کرونا مرد.
رئیسی سردژخیم قضاییهٔ رژیم اعلام کرد آخوند علی خلفی معاون جنایتکار قضایی قوه قضاییه رژیم، بر اثر کرونا مرده است.

 

شهر بیت لحم فلسطین برای مقابله با کرونا قرنطینه شد.
دولت فلسطین به مدت 30روز وضعیت اضطراری اعلام کرد تا از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کند.

 

علی فرخزاد معاون استاندار رژیم در قزوین کرونایی شد!
رئیس شورای اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین از ابتلاء شدن یکی از معاونان استانداری رژیم در قزوین به بیماری کرونا خبر داد.

 

مسیرهای ورودی به مازندران مسدود شد.
به گفته دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم‌گیریهای ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

 

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (سمنان): آمار مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است.
آمار واقعی به یقین بیشتر از این‌ها است که در رسانه‌های رژیم به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

 

استان هوبی در چین به جز شهر ووهان یک روز بدون مورد جدید کرونا را گذراند.
آن‌طور که آمار رسمی دولت چین نشان می‌دهد، استان هوبی، استانی که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد، به‌جز شهر ووهان، برای نخستین بار، ۲۴ساعت بدون مورد جدیدی از ابتلا را سپری کرده‌ است.

 

برکناری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شوشتر
محمد دانشگر مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر (خوزستان) به‌دلیل انتشار خبر ابتلای دو کودک شوشتری به بیماری کروناویروس برکنار شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bf5297e-16a4-44b7-ae8f-fe5e37351660"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات