728 x 90

تهران درآستانه انفجار به خاطر تلفات کرونا

شمار جان‌ باختگان کرونا دست کم ۱۸۰۰نفر است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

رژیم با پنهان‌کاری در قم، تهران را با ۹میلیون و ۷۰۰هزار جمعیت به قربانگاه بزرگ کرونا تبدیل کرد

 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران به‌رغم همه پنهان‌کاریها و دروغگویی‌ها امروز به ناگزیر اعتراف کرد تهران بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارد و به کانون این بیماری تبدیل شده است. تهران به‌خاطر تلفات کرونا به واقع در آستانه انفجار قرار دارد. وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد «تهران عملاً به تدریج به سمت کانون ابتلا و شیوع بیماری حرکت می‌کند».

رژیم آخوندی با پنهان‌کاری چند هفته‌یی در قم و قرنطینه نکردن این شهر که ارتباطات بسیار گسترده‌ای با تهران دارد، نه تنها باعث جان باختن صدها تن از هموطنانمان در قم شد، بلکه تهران ۹.۷میلیونی و متراکم‌ترین نقطه جمعیتی کشور را به قربانگاه بزرگ کرونا تبدیل کرد. این یک جنایت بزرگ علیه بشریت است که سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه پاسداران باید به‌خاطر آن در برابر عدالت قرار گیرند. شمار قربانیان در استان تهران با ۱۴میلیون جمعیت از ۴۰۰تن گذشته است.

محمدرضا نجفی نماینده مجلس رژیم در نامه‌یی به روحانی خواستار قرنطینه کردن تهران شد و نوشت «عدم قرنطینه شهر قم متأسفانه آثار مهیبی بر جای گذاشت... این مهم (قرنطینه) با توجه به گسترهٔ ابتلا و تعطیلات پیش رو، در تهران نیز متأسفانه اجتناب‌ناپذیر می‌نماید، چه آن که در صورت مسامحه، وقوع عواقب جبران‌ناپذیر دور از ذهن نیست».

سازمان مجاهدین خلق ایران، بر اساس گزارشها و پیامها و تماسهای هموطنان از شهرها و مناطق مختلف کشور، آمار جان‌ باختگان کرونا تا جمعه شب ۱۶اسفند ساعت ۲۰ به‌وقت تهران را دستکم ۱۸۰۰نفر اعلام کرد. در شبانه روز گذشته شمار قابل توجهی از هموطنان در شهرهای تهران، قم، رشت، سنندج، کامیاران، آق قلا، علی آباد کتول، گرگان، خوی، سلماس، اهواز، شهریار، پاکدشت، شهرضا، اصفهان، مشهد، قوچان، کاشان، ماسال، شاندرمن، رودسر، رامسر، لاهیجان، همدان، کنگاور، هشتگرد، کرج، شاهرود، پارسیان و لردگان، جان باختند.

کادر پزشکی بیمارستان امام حسین در تهران می‌گویند که در این بیمارستان روزانه ۱۵تا ۲۰نفر در اثر کرونا فوت می‌کنند. در رشت وضع بسیار وخیم است و درگذشتگان را شبانه در گورهای دستجمعی دفن می‌کنند. در بابل سردخانه‌ها پر از جنازه است. تردد مسافران به گیلان و مازندران ممنوع شده است.

از سوی دیگر ماسکها توسط سپاه انبار شده و در بازار سیاه به قیمت ۱۰برابر به‌فروش می‌رسد یا با قیمت بالا به سایر کشورها قاچاق می‌شود.

سرکردگان رژیم در وحشت از خشم مردم به‌خاطر پنهان‌کاری و بی‌عملی آنها در مقابله با کرونا به‌هذیان‌گویی افتاده و از حمله بیولوژیکی آمریکا دم می‌زنند. پاسدار سلامی، فرمانده کل سپاه، روز ۱۵اسفند گفته بود که «شاید کرونا محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد». امروز هم حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع گفت شیوع ویروس کرونا در چین و ایران «حمله بیو تروریستی» است.

مرگ دهها تن از سرکردگان رژیم که از امکانات درمانی و پزشکی بسیار بهتر و بیشتری از مردم عادی برخوردار هستند، از ابعاد گسترده قربانیان کرونا خبر می‌دهد. برخی از آنها عبارتند از: حسین شیخ‌الاسلام معاون سابق وزارت‌خارجه و از سرکردگان صدور تروریسم و بنیادگرایی، سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت، محمدعلی رمضانی نماینده مجلس رژیم، آخوند سیدهادی خسروشاهی سفیر خمینی در واتیکان، پاسدار سرتیپ حاج رمضان پورقاسم رئیس سابق حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه، محمد حاج قاسمی مسئول بسیج مداحان در سپاه تهران، علی خلفی مشاور رئیس قوه قضاییه و فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی مؤتلفه و عضو مجلس ارتجاع در سه دوره. رئیس کل بانک مرکزی رژیم نیز روز گذشته از مرگ «شش کارمند نظام بانکی کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا» خبر داد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶اسفند ۱۳۹۸(۶مارس۲۰۲۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/978a568e-8fea-4745-ad4f-28f8692e5502"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات