728 x 90

کارزار گسترده ایرانیان در داخل و خارج ایران برای آزادی، همزمان با سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

تظاهرات در واشنگتن دی.سی، لندن، رم، تورنتو، استکهلم، ژنو، بروکسل و اسلو

مریم رجوی: آنچه پیروز و ماندنی است حق خدشه‌ناپذیر مردم ایران، برای آزادی و دمکراسی‌است

 

همزمان با سالگرد انقلاب ضدسلطنتی ایرانیان هوادار مقاومت ایران کارزار گسترده‌ای را علیه فاشیسم دینی حاکم و برای آزادی در سراسر ایران و در کشورهای مختلف جهان به‌راه انداختند.

 

در داخل کشور، کانون‌های شورشی پیامها و تصاویر خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران و آقای مسعود رجوی، رهبر مقاومت ایران، را در نقاط مختلف تهران و در شهرهای مختلف از جمله شیراز، تبریز، رشت، مشهد، اهواز، گچساران، و کرج، نصب کردند.

 

در این بنرها از جمله آمده بود: «رای من سرنگونی»، «سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است»، «محله‌های شورشی ملاها را به هراس افکنده»، « شهرهای شورشی گور دیکتاتور دینی را می‌کنند»، «درود بر مجاهد، مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، «از خون جوانان وطن لاله دمیده» و «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی»، «چه دی باشه، چه آبان، پیکار در خیابان».

 

همزمان، هزاران ایرانی در واشنگتن دی.سی، لندن، رم، تورنتو، استکهلم، ژنو، بروکسل و اسلو در روزهای ۱۸ و ۱۹بهمن دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند. آنها ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آخوندی به حمایت از کانون‌های شورشی و جوانان شورشی و قیام آفرین پرداختند و بر ضرورت حمایت جامعه بین‌المللی از خواست مردم ایران برای سرنگونی استبداد مذهبی حاکم بر ایران تأکید کردند. تظاهرکنندگان هم‌چنین از ملل ‌متحد خواهان اعزام یک هیأت تحقیق بین‌المللی به ایران برای بازدید از زندانها و رسیدگی به وضعیت دستگیر شدگان قیام آبانماه شدند».

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، در پیامی به تظاهرات ایرانیان گفت خمینی رهبری انقلاب ضدسلطنتی را به سرقت برد و حاکمیت آخوندها را به جای حاکمیت مردم نشاند. میهن‌ ما بیش از چهل سال در اشغال جنایتکاران با کارنامه‌ی مملو از فساد، کشتار و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی است. شیخ هم مانند شاه سلطنت خود را مادام‌العمر تصور می‌کند، برای همین در خون‌ریزی حدی ندارد اما مردم ما همواره در برابر فاشیسم دینی عصیانگر و تسلیم‌ناپذیر بوده و حتی یک روز مبارزه برای آزادی را متوقف نکرده‌اند. بیش از ۱۵۰۰شهید قیام آبان ماه و ۱۲۰هزار زندانی سیاسی اعدام شده یک پیام دارند: مردم ایران شایستهٔ آزادی، دمکراسی و عدالت هستند و بهای آنرا هم می‌پردازند.

 

خانم رجوی جامعه جهانی را به ارجاع پرونده جنایات رژیم به شورای امنیت، اقدام برای آزادی زندانیان قیام، یک سیاست قاطع در برابر نقض حقوق‌بشر و تروریسم و جنگ‌افروزی و به‌رسمیت شناختن حق مردم برای سرنگونی دیکتاتوری دینی فراخواند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱بهمن ۱۳۹۸(۱۰فوریه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd974dd7-b80c-4cea-8156-2159ceade5c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات