728 x 90

ژنرال جک کین: باید زدن مراکز سپاه پاسداران در ایران را روی میز قرار دهیم

ژنرال جک کین مصاحبه با فاکس نیوز
ژنرال جک کین مصاحبه با فاکس نیوز

ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا روز ۲۱آبان در مصاحبه با فاکس نیوز درباره نقش رژیم ایران در بحرانهای منطقه گفت: ما باید از بین بردن مراکز سپاه پاسداران در ایران را روی میز قرار دهیم.

ژنرال جک کین درباره ضعف بازدارندگی ارتش آمریکا در مقابله رژیم ایران گفت: وقتی شما توانمندی نیروهای نیابتی را از بین می‌برید و مرکز آموزشی سپاه پاسداران را روی میز می‌گذارید که در ایران مستقر است که تمامی این نیروها را آموزش می‌دهد که برای مثال حماس با ۵۰۰نیرو در ماه سپتامبر در ایران بود، اینها چیزهایی است که توجه آنها را جلب می‌کند.

جک کین افزود: شما پایگاههای سپاه پاسداران را روی میز بگذارید کاری که ریگان در اواسط دهه ۸۰ کرد، او تمام سکوها و پایگاههای نیروی دریایی سپاه پاسداران را از بین برد، زیرا آنها وارد مختل کردن جریان نفت از خلیج‌فارس شده بودند که هدف مهم شماره یک بود. و هم‌چنین مقرات سپاه در ایران را روی میز بگذارید، اینها چیزهایی است که توجه آنها را جلب می‌کند.

ما دو رئیس‌جمهور داشته‌ایم که این کار را کرده‌اند یکی ریگان بود دیگری پرزیدنت ترامپ بود زمانی که او به‌دنبال فرمانده سپاه پاسداران و نیروی قدس رفت که حملات علیه آمریکا را رهبری می‌کرد و او را هدف قرار داده و کشتند و این باعث شد که سر جای خود بنشینند و آیا آنها حمله‌یی در تلافی علیه ما انجام دادند؟ بله ولی اقدامی کاملاً حساب شده بود و از آنزمان از آنها دیگر چیزی ندیدیم و این در زمان دولت ترامپ بود.

بنا بر این فکر می‌کنم ما باید با رژیم ایران در مورد این موضوع مقابله کنیم یا آن‌که این وضع ادامه پیدا خواهد کرد و آمریکاییان کشته خواهند شد و به نظر می‌رسد که آنها هم‌چنان به انجام این حملات ادامه می‌دهند تا نقطه‌ای که دیگر شانس نیاورند و ما واقعه‌یی تأسف‌بار داشته باشیم.

 

ژنرال جک کین در قسمتی دیگر از مصاحبه با فاکس نیوز گفت: شواهد ۴۳ساله حاکی از آن است که رژیم ایران خواهان رویارویی مستقیم با آمریکا نیست. به همین دلیل است که استراتژی استفاده از نیروهای نیابتی در کشورهای دیگر، در درجه اول سازمانهای تروریستی، برای حمله به ما و بیرون راندن ما از منطقه است. آنها خواهان رویارویی مستقیم با ما نیستند زیرا این پایان رژیم آنهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2e10078-b275-43db-a112-18e3edcf03a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات