728 x 90

پروفسور آلخو ویدال کوادراس: قاتلی که در هلند دستگیر شد کسی است که به من شلیک کرد، من پیشاپیش می‌دانم که این کار رژیم ایران بوده است

پروفسور آلخو ویدال کوادراس
پروفسور آلخو ویدال کوادراس

پروفسور آلخو ویدال کوادراس در مصاحبه با تلویزیون کواترو اسپانیا

قاتلی که در هلند دستگیر شد کسی است که به من شلیک کرد

این دستگیری خیلی مهم است چرا که اگر پلیس در بازجویی موفق باشد

می‌گوید که چه کسی او را استخدام کرده است

 

من پیشاپیش می‌دانم که این کار رژیم ایران بوده است

چون من از مقاومت ایران که برای برقراری دموکراسی و آزادی در ایران

مبارزه می‌کند حمایت کرده و به آن ادامه می‌دهم

 

مصاحبهٔ پروفسور آلخو ویدال کوادراس با تلویزیون کواترو اسپانیا ۳۰خرداد ۱۴۰۳

این دستگیری یک پیشرفت در حل و فصل پرونده است. چون این قاتل که در هلند دستگیر شد کسی است که به من شلیک کرد. وی پیشاپیش به‌خاطر سوءقصد، در فرانسه تحت تعقیب بود و اکنون بنا به آنچه منتشر شده، در حال آماده‌سازی یک قتل دیگر بود که آن نیز سیاسی بوده است. پلیس هلند او را به‌موقع دستگیر کرد، قبل از این‌که یک جنایت جدید را مرتکب بشود. از این‌رو فکر می‌کنم که این دستگیری خیلی مهم است چرا که اگر پلیس در بازجویی موفق باشد، می‌گوید که چه کسی او را استخدام کرده است که اطلاعات کلیدی در این رابطه است.

... من پیشاپیش می‌دانم که این کار چه کسی بوده است؛ مسأله این است که باید در یک دادگاه ثابت شود، اما من می‌دانم که این کار رژیم ایران بوده است، آخوندها در ایران. چون من از مقاومت ایران که برای برقراری دموکراسی و آزادی در ایران مبارزه می‌کند، حمایت کرده و به آن ادامه می‌دهم. برای دموکراسی و آزادی در ایران که هیچ‌گاه از آن برخوردار نبوده است. اما رژیم حاکم به‌طور خاص سرکوبگر، بی‌رحم و تروریست و جنایتکار است. یک تهدید واقعی برای صلح و ثبات جهانی است. این رژیم یک تهدید مداوم برای جهان است، نه فقط برای خاورمیانه بلکه برای جهان».

 

روزنامه فرانسوی لیبراسیون ۳۰خرداد نوشت: پلیس اسپانیا به‌تازگی از دستگیری مهرز عیاری ۳۸ساله در هلند خبر داده است. او مظنون به سوءقصد در اوایل ماه نوامبر به آلخو ویدال کوادراس است.

ویدال کوادراس گفت: برای من بدیهی است که این حمله توسط رژیم ایران حمایت شده است. اگر این اتهام توسط دادگاه تأیید شود، آلخو ویدال کوادرس، اولین سیاستمدار اروپایی خواهد بود که قربانی سوءقصد تحت حمایت رژیم ملاها می‌شود.

مهراز عیاری در تاریخ ۶ ژوئن در هارلم، نزدیک آمستردام، در حالی که در حال آماده شدن برای انجام یک قتل جدید با انگیزه سیاسی بود، توسط افسران پلیس هلند دستگیر شد.

ویدال کوادراس مطمئن است: رژیم ایران طراح اصلی و تأمین کننده مالی این سوءقصد است.

رژیم ایران متخصص قراردادهای فرعی است و به‌طور مرتب از گروه‌های جنایتکار برای از بین بردن مخالفان خارج از کشور استفاده می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8844a239-9152-4ca8-8de3-d25502b443df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات