728 x 90

پاسدار شریعتمداری: چیزی به نام برجام نیست، برجام یک فاجعه است، برجام یک جسد متعفن است

حسین شریعتمداری
حسین شریعتمداری

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، در مصاحبه با تلویزیون رژیم اذعان کرد که از وقتی آمریکا از برجام خارج شده، برجام یک جسد است. وی درباره مذاکرات وین هم گفت اصلاً مذاکره‌یی وجود ندارد.

تلویزیون افق رژیم - پاسدار حسین شریعتمداری - ۱۷مهر۱۴۰۰:

وقتی آمریکا خارج می‌شود دیگر برجام نیست این عرض بنده نیست آقای عراقچی قبل از این‌که آمریکا خارج بشود گفتند اگر آمریکا از برجام بخواهد خارج بشود دیگر برجامی نخواهد بود و به همین علت هم بنده عرض می‌کنم که برجام یک جسد متعفن است. اصلاً میز مذاکره‌ای وجود ندارد الآن یعنی مذاکرات وین هم تا آخر اونها روی حرفهای خودشان بودند حالا یک کمی کوتاه دارند می‌آیند من یک‌مرتبه یک یادداشتی نوشتم در آن نوشته بودم که آقایان با کمال وقاحت می‌گویند که ما فقط تحریم‌های دوران ترامپ را بر می‌داریم بعد یکی از دوستان زنگ زد حالا اسم او را بگویم حالا بعداً هم چیز هست آقای شمخانی تماس گرفت و گفت یک «برخی» باید می‌گذاشتی گفتم چرا گفت نمی‌گویند همه آن تحریم‌ها را می‌گویند برخی از آنها را برمیداریم به این دلیل حالا دیگر اصلاً چیزی باقی نمی‌ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6d3e678-04b3-4a1d-b75f-e67247b8e803"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات