728 x 90

پاسدار شریعتمداری خواستار دخالت آتش به اختیار عوامل بسیجی و چماقدار خامنه‌ای برای سرکوب زنان شد

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان
پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان

پاسدار شریعتمداری در شماره امروز یکشنبه بیست و هشتم اسفندماه روزنامه کیهان خامنه‌ای با «کشف‌حجاب» نامیدن مخالفت بسیاری از ایرانیان با قانون «حجاب اجباری»، خطاب به مسئولان حکومتی نوشته است این وضعیت را «جمع کنید». و وی خواستار دخالت آتش به اختیار عوامل بسیجی و چماقدار خامنه‌ای برای سرکوب زنان شد. نماینده خامنه‌ای هم‌چنین در کیهان نوشت: غائله کشف حجاب را جمع کنید احتمال مواجهه با یک رخداد خسارت‌بار دور از انتظار نیست بعید نیست مردم برای مقابله با این هنجارشکنی دست به کار شوند. وی که بسیجیها و چماقداران خامنه‌ای را مردم خطاب می‌کرد، افزود: مردم بارها نشان داده‌اند که با کسی تعارف ندارند! پیش از این علم‌الهدی نیز به وحوش خامنه‌ای فرمان آتش به اختیار برای سرکوب زنان داده بود. (روزنامه کیهان رژیم ۲۸اسفند)

 

همچنین آخوند حسین همدانی امام جمعه خامنه ای در کرج وقیحانه در باره طرحهای سرکوبگرانه علیه زنان میهنمان۲۷ اسفند در شبکه البرز پخش شد، گفت:  

«متأسفانه آقایون هم بعضاً زیر بار نمیروند ( قطعی ) وظیفه اصلی خودشون را انجام نمی‌دهند رفتن درب مغازه‌ها را بسته‌اند نزدیک 27 - 28 مغازه رو بسته‌اند اما به‌عنوان عفاف و حجاب نبستند به‌عنوان عفاف و حجاب رفته‌اند ولی قانونی رو که عمل کردن قانون عفاف و حجاب نبود این درست نیست این ترس است دوستان می‌ترسند ترس از چی دارند نمی‌دونم.»

«حالا رفتند اون مغازه رو بسته‌اند 24 ساعت بعد باز کردند آنرا اگر طبق همون ماده‌ای هم که خودشون می‌گن بستند باید یک هفته بسته باشد باید شش ماه بسته باشد  مجازاتی که مجرم را ناز بکند  به درد نمی‌خوره که مجازاتی که مجرم را لالایی بهش بگه قلقلک اش بدهد  خوشش بیاد که به درد نمی‌خوره»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04f984bb-c05b-4a87-85e5-e18640a6c1e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات