728 x 90

پاسدار جعفری: شرایط پیچیده وحساس کشور دغدغه در اذهان ایجاد کرده است.

قیام گوهردشت کرج - وحشت سردمداران رژیم از سرنگونی
قیام گوهردشت کرج - وحشت سردمداران رژیم از سرنگونی

پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سپاه پاسداران که در جمع گروهی از عوامل رژیم در دانشگاهها صحبت می‌کرد وضعیت کنونی رژیم را حساس و پیچیده خواند تا جاییکه این شرایط به دغدغه سردمداران نظام که از آنها تحت عنوان دوستداران انقلاب نام می‌برد منجر شده است. این پاسدار جنایتکار که ترس خود را از قیام و خیزی برملا کرد گفت: شرایط حاکم بر کشور بسیار ویژه، پیچیده و حساس است... در این شرایط همه به‌دنبال راه‌حل برای عبور از این بحران و شرایط پیچیده کنونی هستند که گویی تمام شرایط برای یک اتفاق بزرگ فراهم شده.

آنها

 

 

انزوای بین‌المللی و تمرکز جهان روی رژیم

پاسدار جعفری در ادامه علت ترس و نگرانیهایش را از این شرایط آشکار کرد و گفت: اکنون برنامه‌های دشمن و تهدیدات آنها روی ایران متمرکز است... مخالفان داخلی، رسانه‌ها، فضای مجازی و فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم و گرانی‌ها، سوءمدیریت و ضعف مدیریتی و نبود نگاه انقلابی و جهادی در اجراییات کشور دست به دست هم داده که چنین فضایی در کشور ایجاد شود.

 

نا امنی و شورش نخستین مؤلفه شرایط کنونی

سرکرده سپاه پاسداران به روحیه شورشی مردم اشاره کرد و افزود: نخستین مؤلفه دشمنی دشمنان خارجی و مخالفت علنی مخالفان داخلی و ضد انقلابیون است که دست به ناامنی و شورش می‌زنند و عمداًً و علناً مخالفت می‌کنند و این دو در کنار هم هستند.

 

اختلاف در ارکان نظام ولی‌فقیه عامل شرایط کنونی

جعفری همچنین به تضادها و اختلافات عمیق در حاکمیت ارتجاع اذعان کرد و آن را یکی از عوامل اصلی وضعیت کنونی دانست و گفت: دومین مؤلفه تفاوت پنهان دیدگاه برخی کارگزاران اجرایی کشور با دیدگاه‌های... رهبری است که در واقع تفاوت... دارند و اینها افرادی هستند که دیدگاه آنها با اصول و مبانی... تفاوت دارد. همین موضوع است که حاکمیت دوگانه را ایجاد می‌کند و ما دچار دوگانگی در کشور هستیم و ریشه این به تفاوت دیدگاه بر می‌گردد جعفری همچنین به نقش دولت در ایجاد این شرایط اشاره کرد و گفت: مؤلفه سوم از جنس مدیریت و با عنوان غربت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور است و این مؤلفه‌ها را تحت عنوان تهدیدات و نقطه ضعف می‌توان نام برد.

 

شرایط داخلی بدتر از اوضاع خارجی است

سرکرده سپاه پاسداران پیشتر نیز در جمع تعدادی از بسیجیان به شرایط و وضعیت وخیم داخلی رژیم اشاره کرده بود او خطاب به بسیجیان گفت: ‌ضعفها و تهدیدات داخلی جدی است. او از تهدیدات داخلی ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ تهدیدهای خارجی خیلی جدی نیست،

اما ضعفها و تهدیدات داخلی جدی‌تر است. تهدیدها و تحریمهای دشمنان به اوج خود رسیده است...

مطالب مرتبط:

پاسدار جعفری:‌ضعفها و تهدیدات داخلی جدی است

تظاهرات مردم و ابراز نگرانی گماشتگان نظام از مجاهدین خلق

نگرانی سرکردگان سپاه پاسداران خامنه‌ای و اعضای مجلس رژیم ایران

«هشدار که دیگر مردم چیزی برای از دست دادن ندارند»!

وحشت دیکتاتوری آخوندی از پیوند شرایط عینی و ذهنی انقلاب

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/822a0e10-34f9-4576-ba2d-7e99d901f683"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات