728 x 90

پاسخ کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به‌بیانیه برهم صالح

پاسخ کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به بیانیه برهم صالح
پاسخ کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به بیانیه برهم صالح

این خبر  تکمیل می‌شود.

 

پاسخ کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به‌ بیانیه برهم صالح که روز جمعه ۱۰بهمن ۹۸ برای فراکسیونهای پارلمانی «در مورد کاندید کردن یک شخصیت غیربحث برانگیز برای منصب نخست‌وزیری»  فرستاده بود، نوشتند: «تنها راه‌حل و جایگزین صحیح برای هر گونه تغییر ریشه‌یی مورد خواست عراقیان، پایان دادن به‌رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای پلید با تمامی ارگانهای مجریه و مقننه آن است از جمله احزاب در ارتباط با رژیم ایران و شبه‌نظامیان آن‌که مرتکب وحشیانه‌ترین جنایات علیه متحصنان صلح‌جو می‌شوند».

 

ترجمه پاسخ کمیته برگزاری تظاهرات به‌قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه

پیام برهم صالح به‌ فراکسیونهای پارلمانی

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر در مورد پیامی که برهم صالح به‌ فراکسیونهای پارلمانی فرستاد، مطلع شد که او در این پیام از این فراکسیونها خواسته که یک شخصیت غیربحث برانگیز را برای منصب نخست‌وزیری کاندید کنند.

این کمیته مایل است یادآور شود که خواسته‌های انقلابیون در میدان تحریر و دیگر میدانهای عزت و شرف در استانهای به‌پا خاسته از روز اول شروع تظاهرات سراسری مسالمت‌آمیز در اول اکتبر۲۰۱۹بر رد کاندیداتوری هر شخصیتی توسط احزاب حاکم منطقه سبز تأکید کرده و می‌کند زیرا این مسأله، وضعیت اسفناکی که مردم عراق با تمامی وجوه منفی فاجعه‌بار آن از سال ۲۰۰۳، در آنبه‌سر می‌برند را تثبیت خواهد کرد و این موضوع از سوی مردم عراق مردود است چرا که آنها بدترین پدیده فساد و سهمیه‌بندی و فرقه‌گرایی و فروپاشی امنیتی و فقدان حاکمیت در تاریخ بشری را شاهد بوده‌اند و علاوه بر این شاهد به‌هدر دادن ثروتهای ملی و سهل‌انگاری متعمداً‌نه در رابطه با مستلزمات پایه‌یی برای یک زندگی با کرامت بوده‌اند. کما این‌که این حاکمیت، ظلم وستم و سرکوب علیه مردم عراق را بکار گرفت و در وابستگی کامل به‌رژیم ایران، عمل نمود.

تنها راه‌حل و جایگزین صحیح برای هر گونه تغییر ریشه‌یی مورد خواست عراقیان، پایان دادن به‌رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای پلید با تمامی ارگانهای مجریه و مقننه آن از جمله احزاب در ارتباط با رژیم ایران و شبه‌نظامیان آن می‌باشد که مرتکب وحشیانه‌ترین جنایات علیه متحصنان صلجو می‌شوند.

از این رو کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر نسبت به‌ کاندید کردن هر شخصیتی برای منصب نخست وزیری، قبل از انحلال پارلمان و نهادهای منطقه سبز و تشکیل دولت انتقالی توسط شخصیتهای ملی و مستقلی که مورد تأیید متحصنان باشند، هشدار می‌دهد.

شکوه و جاودانگی از آن شهدای انقلاب اکتبر.. با آرزوی بهبودی عاجل مجروحان و آزادی ناپدیدشدگان اجباری در زندانهای شبه‌نظامیان.

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b2bbaa3-ade7-4a0b-8e63-3eed13f99c9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات