728 x 90

پارس خوابیده و تهدید مسخرهٔ سرکرده نیروی تروریستی قدس به انتقام گیری نرم افزاری به‌خاطر هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

سوزاندن تصاویر منحوس پاسدار سلیمانی
سوزاندن تصاویر منحوس پاسدار سلیمانی

پارس خوابیده و تهدید مسخرهٔ سرکرده نیروی تروریستی قدس

به انتقام گیری نرم افزاری به‌خاطر هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

بعید نیست که از درون خانه‌های خودتان انتقام از شما گرفته شود!

قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس:

«وظیفه ما را هم امام‌مان مشخص کردند اول انتقام از جنایتکارانی که این جنایت بزرگ را کردند اما یک مقدماتی دارد این انتقام و آن سیلی‌هایی هست که دو سیلی دشمن خورده و دو سیلی را به امام مان تعریف کردند که باید در ادامه بخورد.

سیلی اول همین تشییع بزرگی که در کرمان فداکار پای تشییع این شهید هم انسان‌هایی شهید شدند! این عظمت و بزرگی این مرد و این راه و این طریق هست.

سیلی دوم حمله‌یی که در دنیا سابقه نداشت و جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکا کرد سیلی بعدی که باید خورده شود غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار هست که این هم مسأله مهمی است و بعد هم سیلی چهارم اخراج آمریکا از منطقه قبلاً گفتیم الآن هم می گوییم شکست شما و انتقام از شما شروع شده شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر نمی‌توانید آرامش داشته باشید بعید نیست که از درون خانه‌های خودتان انتقام از شما گرفته شود بدانید و توصیه کردیم در یک جای دیگر که این جنایتکاران اصلی که این جنایت را مرتکب شدند از رئیس‌جمهور آمریکا گرفته تا این پس فطرت وزیر امور خارجه امروز که از سال‌های قبل کینه شهید سلیمانی را در وجودش هی هر روز پرورش می‌داد همه اینها باید بروند سر کلاس سلمان رشدی بنشیند و زندگی بعد از این را از سلمان رشدی باید آموزش ببینند این جوری نیست که آراحت بتوانند زندگی کنند». (تلویزیون شبکه سه رژیم ۱۷دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/920dc346-555c-4cf0-b0e1-baf31b069b84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات