728 x 90

وقاحت آخوند روحانی: در این ۳سال و نیم کالا به‌وفور در خدمت مردم بود

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۱۸فروردین در جلسه هیات دولتش با وقاحت گفت: در این ۳سال و نیم کالا به وفور در خدمت مردم بود! البته از نظر قیمت‌ها مردم زیر فشار بوده‌اند.

روحانی در ادامه جنگ گرگها با حمله به باند خامنه‌ای به‌خاطر فیلم گاندو گفت: رسانه‌های ما، فضای مجازی ما، می‌خواهند پیروزی ما !! را بپوشانند! چرا با پول مردم برای پیروزی!! دولت فیلم درست نمی‌کنید؟! نباید واقعیت‌ها را تحریف کنیم.

وی گفت: آمریکا آمده است توبه کند! داره می‌گوید! حالا چقدر راست می‌گوید، باید ببینیم!

روحانی در یک زمینه‌سازی برای غلط‌کردم گویی در مورد برجام گفت: فصل تازه در برجام از دیروز آغاز شده. اگر آمریکا جدیت و صداقت نشان دهد در زمان کوتاهی می‌توانیم با ۴+۱ مذاکره کنیم، اما بازگشت به تعهدات مذاکره هم نمی‌خواهد.

رئیس جمهور ارتجاع گفت: ما رابطه با جهان را لازم می‌دانیم. تعامل با جهان جزو مصوباتی است که خود (خامنه‌ای) امضا کرده است. می‌خواهیم با دنیا تعامل گسترده داشته باشیم

ما می‌گوییم ما به همة تعهدات برجامی‌مان بر می‌گردیم، به‌شرط اینکه آمریکا هم برگردد و به همة‌ تعهداتش پایبند باشد. اینکه گفتیم پروتکل الحاقی را اجرا نمی‌کنیم، سانترفیوژهای جدید راه می‌اندازیم، همة‌ اینها موقت است.

‌ وی با حمله به باند خامنه‌ای گفت: یک حرف بود سال‌ها به دروغ به مردم تحویل می‌دادند این بود که اینها (دولت روحانی) اتمی را فروختند! بتون کردند! به مردم دروغ گفتند دولت فناوری هسته‌ای را فروخته است.

روحانی افزود: در زمینهٔ کرونا این روزها کار سخت شده، ویروس جهش یافته است.

وی با شیادی گفت: مردم بدانند اگر واکسن کواکس دیر به دست‌شان می‌رسد، به‌خاطر تحریم‌ها است. کواکس بی‌رحمی کامل نشان داد، آمریکایی‌ها نمی‌گذارند واکسن به دست ما برسد.

روحانی در سوزش از افشاگری‌ها گفت: در زمینهٔ‌ وارد کردن واکسن نگویید تحریم بهانه است.

رئیس جمهور ارتجاع اعتراف کرد که تا الآن تنها ۷۰۰هزار دوز واکسن وارد شده!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8329b84-317f-4b7d-bf2b-44a2ea2322be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات