728 x 90

وزیر خارجه فرانسه: بر عهده رژیم ایران است که در مورد توافق هسته‌ای «تصمیم درست» بگیرد

کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه
کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه

کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه ۲۸شهریور، در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در مورد مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران اظهار داشت: «هیچ پیشنهاد بهتری برای ایران» وجود ندارد و این برعهده ایران است که «تصمیم درست» بگیرد.
وزیر خارجه فرانسه پیرامون پیشنهادهای اتحادیه اروپا برای خارج شدن از بن‌بست مذاکرات با رژیم ایران گفت: به نظر می‌رسد روزنه احیای برجام در حال بسته شدن است.

در همین رابطه ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز ۲۴شهریور گفته بود: در مذاکرات برجام شکافها بین آمریکا و رژیم ایران، یا بین رژیم ایران و بقیه اعضای گروه ۱+۵ از بسیاری جهات باقی است. از پاسخ رژیم ایران مشخص است که این شکافها هم‌چنان باقی است. پاسخ این رژیم ما را در موقعیتی قرار نداد که بتوانیم به یک توافق برسیم.

وی تأکید کرد: تنها دلیلی که ما هنوز به تفاهم در مورد بازگشت به برجام نرسیده‌ایم این است که رژیم تهران هنوز مبنای منطقی ارائه شده توسط اتحادیه اروپا به‌عنوان هماهنگ‌کننده را نپذیرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1605c60-6df7-4943-b1f6-d1be516c713d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات