728 x 90

وحشت خامنه‌ای از شعله‌ور شدن قیامهای بنیان‌کن و موج اعدامهای دستجمعی و جنایتکارانه

اعدام دست‌کم ۱۰۶زندانی در آبانماه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

وحشت خامنه‌ای از شعله‌ور شدن قیامهای بنیان‌کن و موج اعدامهای دستجمعی و جنایتکارانه

اعدام دست‌کم ۱۰۶زندانی در آبانماه

حمله وحشیانه نیروهای سرکوبگر به تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام

 

خامنه‌ای در وحشت از شعله‌ور شدن قیامهای بنیا‌ن‌کن مردمی، بی‌وقفه به اعدامهای دسته‌جمعی و جنایتکارانه زندانیان ادامه می‌دهد. دژخیمان خامنه‌ای روز دوشنبه ۲۹ آبان یک زندانی به‌نام سیامند بوکانی (استوار) و یکشنبه ۲۸ آبان دست‌کم ۴ زندانی و روز چهارشنبه ۲۴ آبان دست‌کم ۱۴زندانی را اعدام کردند.

یکشنبه ۲۸ آبان عبدالغفور محمودی و محمد حسین تشت زر (میرانی) از هموطنان بلوچ و علی پیام (مالکی) در زندان مرکزی بندرعباس و یک هموطن دیگر بلوچ به‌نام یاسین زین الدینی در زندان مرکزی شیراز به دست جلادان حلق‌آویز شدند.

چهارشنبه ۲۴ آبان علاوه بر ۶زندانی که اعدام آنها در اطلاعیه ۲۴ آبان اعلام شد، ۸زندانی دیگر روانه چوبه‌های دار شدند. ۹تن از این ۱۴زندانی در زندان قزلحصار بدار آویخته شدند. هم‌چنین ۳زندانی در زندان مرکزی کرمان، یک زندانی به‌نام علی شیرزاده در زندان مرکزی تبریز و زندانی دیگری به‌نام مهدی بخشنده در زندان گنبدکاووس در همین روز اعدام شدند.

به این ترتیب شمار اعدامهای آبان ماه به ۱۰۶تن بالغ می‌شود.

انتقال زندانیان به سلولهای انفرادی برای اجرای احکام اعدام ادامه دارد. جمعی از خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در زندان قزلحصار روز یکشنبه ۲۸ آبان در اعتراض به حکم اعدام عزیران خود در مقابل قضاییه جلادان در تهران تجمع کردند. مأموران جنایتکار خامنه‌ای خانواده‌های زندانیان را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار داده و چند تن را دستگیر کردند.

 

مقاومت ایران بار دیگر از ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو می‌خواهد به سکوت و بی‌عملی در برابر رکورد دار شکنجه و اعدام در قرن بیست و یکم پایان دهند و برای متوقف کردن اعدام زندانیان دست به اقدام فوری بزنند. قیمت مماشات با آخوندهای خون‌ریز را مردم ایران با زندان و شکنجه و اعدام بیشتر و مردم منطقه با کشتار و ویرانی می‌پردازند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول آذر ۱۴۰۲ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17daa644-6811-45b9-bf0d-32a1ff62825d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات