728 x 90

واکنش وزیر خارجه و سخنگوی رژیم آخوندی نسبت به موضع‌گیریهای بین‌المللی در اعتراض به نقض تعهدات اتمی

امیر عبداللهیان - خطیب‌زاده
امیر عبداللهیان - خطیب‌زاده

امیر عبداللهیان، وزیر خارجه وقیح رژیم، نسبت به واکنش‌های بین‌المللی در اعتراض به نقض تعهدات اتمی رژیم را گفت: این ادعا که برخی طرفهای غربی می‌گویند نظام مطالبات حداکثری داشته، مطالبات ما کاملاً منطبق بر برجام هست و ذره‌یی در این دور از مذاکرات ما مطالبه‌ای فرابرجامی نداشته‌ایم. ما دنبال توافق خوب و از مسیر مذاکرات هستیم و از طرفهای خود هم‌چنین انتظاری داریم.

وی هم‌چنین گفت: در اثنای مذاکرات برخی رسانه‌ها تلاش کردند القا کنند که ما هم‌زمان با مذاکرات غنی‌سازی۹۰درصدی را شروع کرده‌ایم که در تماس با جوزپ بورل به صراحت گفته شد که صرفاً جوسازی است. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۵آذر)

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نیز ترس و نگرانی آخوندها از شکست مذاکرات وین و فضیحت بین‌المللی و داخلی مواضع و عملکرد رژیم در این مذاکرات را برملا کرد و گفت: رسانه‌های معاند تیتر هایشان بلافاصله تبدیل می‌شود به تیتری در داخل ایران.

خطیب زاده روز دوشنبه ۱۵ آذر۱۴۰۰ گفت: کسی ناخودآگاه خدای ناکرده شیپور رسانه‌های غربی در داخل نشود، متأسفانه بعضاً من می‌بینم برخی رسانه‌های معاند فارسی زبان که فقط فارسی‌زبان هستند ولی نه فارس هستند نه ایرانی یا برخی رسانه‌های غربی تیترهایشان بلافاصله تبدیل می‌شود به تیتری میشه در داخل ایران و این یعنی که شما مجانی به آنها تیتر دادید و تریبون دادید که داخل ایران کار بکنند.

آنچه که جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پیش‌نویس های خودش به هیأت مذاکره‌کننده ارائه کرده تماماً بر اساس متن پیش نویسی است که در شش دوره قبلی انجام شده، اما طبیعی است که آن متن با نظرات هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ارائه شده. (خبرگزاری حکومتی ایران پرس ۱۵آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cff6c901-5e57-4157-9c79-e1dbd28c230b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات