728 x 90

واکنش‌های جنون‌آمیز رژیم به مجلس ارتجاع هم سرایت کرد: در ایتالیا از مجاهدین در یک نهاد رسمی دعوت می‌کنند

کنفرانس در سنای ایتالیا
کنفرانس در سنای ایتالیا

یوسفی عضو هیأت‌رئیسه مجلس رژیم: در ایتالیا از مجاهدین دعوت می‌کنند در یک نهاد رسمی اجلاسی با حضور آنها تشکیل می‌دهند. وزارت‌خارجه باید سفیر و کاردار ایتالیا را احضار کند.

خبرگزاری مجلس رژیم ۱۸آبان۱۴۰۰:

مجتبی یوسفی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری نشستی در خصوص وضعیت حقوق‌بشر در ایران از سوی ‌ [مجاهدین] در مجلس سنای ایتالیا، گفت:

برخی کشورهای اروپایی گوش فلک را با حقوق‌بشر کر و کشورهای خود را تبدیل به پایگاه امنی برای ‌ [مجاهدین] کرده‌اند؛ همانهایی که باعث شدند ۱۷هزار ‌ کشته بدهیم و تاکنون نیز اقدامات تروریستی خود را به پایان نرسانده‌اند.

یوسفی در ادامه با بیان این‌که امروز مدعیان دموکراسی به مجاهدین پناه می‌دهند، ابراز کرد: آنها در حاکمیت خود به مجاهدین فرصت عرض اندام می‌دهند وظیفه وزارت‌خارجه این است که با آنها مقابله به مثل کرده و سفیر و کاردار آنها را احضار کند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: رفتار ایتالیا این‌گونه بوده که از ‌ مجاهدین دعوت می‌کنند و اجلاسی در یک نهاد رسمی با حضور آنها تشکیل می‌دهند اما هیچگاه از خانواده‌های کشته‌های ‌ترور شده از سوی آنها دعوت نکرده‌اند تا صحبت آنها را نیز بشنوند.

‌ وی اظهار داشت: ما حتی میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم اما ماندن در این وضع نیز شروطی دارد و آنها باید حدود را رعایت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a9c5c68-2060-4430-9cb1-66bb55542262"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات