728 x 90

هلاکت یک آخوند بسیجی در شیراز با کوکتل مولوتف جوانان قیام‌آفرین

شیراز - شصت و یکمین روز  از قیام سراسری
شیراز - شصت و یکمین روز از قیام سراسری

هلاکت یک آخوند بسیجی در شیراز در درگیری با مردم قیام‌آفرین بوسیله پرتاب کوکتل مولوتف به هلاکت رسید.

خبرگزاری رسمی رژیم - ایرنا از شیراز درباره هلاکت آخوند حکومتی در جریان درگیری با مردم قیام‌آفرین در تظاهرات امروز سه شنبه ۲۴آبان به نقل از دادستان مرکز استان فارس اعلام کرد: در جریان اغتشاشات سه‌شنبه شب (۲۴ آبان ماه) یک طلبه بسیجی در شیراز به‌دلیل پرتاب کوکتل مولوتف و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد و کشته شد.

 

خاطرنشان میشود امروز سه شنبه ۲۴آبان یک سرهنگ پاسدار در درگیریهای بوکان توسط مردم مسلح بهلاکت رسید. 

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر افراد ناشناس در داخل شهر بوکان، سرهنگ پاسدار «رضا الماسی» از نیروهای حافظ نظام در محور حصار این شهرستان با کلت کمری به‌هلاکت رسید.

 

همچنین امروز سه‌شنبه ۲۴آبان یک پاسدار دیگر بنام رضا آذربار در کامیاران با شلیک گلوله به‌هلاکت رسید.

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا از سنندج در گزارشی از هلاکت یک پاسدار بنام رضا آذربار بعنوان نیروی مدافع امنیت نظام از پاسداران کامیاران خبر داد و گفت وی روز سه‌شنبه ۲۴آبان با شلیک گلوله افراد ناشناس کشته شد.

 

روز گذشته دوشنبه ۲۳آبان «حسن براتی» یکی بسیجی پاسدار در مشهد پس از یک ماه  جراحت‌های ناشی از شلیک گلوله، در بیمارستان مُرد.

به گزارش سایت حکومتی دفاع پرس روز ۲۳آبان، بسیجی پاسدار «حسن براتی» که ۲۲آبان در جریان دفاع از امنیت نظام! توسط مردم و جوانان شورشی در مشهد در حوالی استانداری رژیم در خراسان رضوی هدف سه گلوله قرار گرفته بود صبح روز سه‌شنبه در بیمارستان مُرد.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbd6ffac-ea46-4731-ad0a-b42961825167"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات