728 x 90

هشدار محمد سبزی عضو مجلس ارتجاع درباره افزایش بهای دلار

افزایش نرخ دلار
افزایش نرخ دلار

محمد سبزی عضو مجلس ارتجاع درباره افزایش بهای دلار هشدار داد: اگر این موضوع دلار مدیریت نشود به اعتراضات مردمی منجر خواهد شد. دشمن در حال زمینه‌سازی و جنگ ترکیبی است و ما باید زمینه اغتشاشات را از بین ببریم و جلوی سوءاستفاده معارضان نظام را بگیریم.

وی افزود: این‌طوری نمی‌شود که هر روز که از خواب بیدار می‌شویم، ببینیم که دلار چند هزار تومان بالا رفته و بعد بخواهیم در یک قیمتی خودمان اعلام کنیم. هر چه بنشینیم و بگوییم بانک مرکزی در تورم و گرانی دخیل نیست، برای مردم آب و نان نمی‌شود. الآن باید بفهمیم ارز دست چه کسی است؟ ما سؤال می‌پرسیم، می‌گویند دست فولاد یا پتروشیمی و بعضی نهاد‌ها است، خب بیایند و پاسخ دهند.

محمد سبزی خطاب به رئیسی جلاد گفت: امروز این گفتار درمانی‌هایی که در حوزه اقتصاد می‌شود، کاری را پیش نمی‌برد. هر چه بنشینیم و بگوییم چون مسائل امنیتی این شکلی و آن شکلی است و موضوعات از خارج هدایت می‌شوند برای مردم آب و نان نمی‌شود.(رویداد۲۴ رژیم دوم اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cf0283c-78f9-40dd-aed9-059cff99bc9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات