728 x 90

هشدار اندیشکده‌های آمریکا: برنامه هسته‌یی رژیم ایران هم‌اکنون به مرحله‌ای بحرانی رسیده است

فعالیت‌های مخفی اتمی ایران-از آرشیو
فعالیت‌های مخفی اتمی ایران-از آرشیو

ائتلاف واندنبرگ و بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها جمعه ۲۲ تیر، هشدار دادند که برنامه هسته‌یی رژیم ایران هم‌اکنون به مرحله‌ای بحرانی رسیده است که می‌تواند تنها ظرف چند روز اورانیوم کافی برای ساخت چندین سلاح هسته‌یی تولید کند.

آنها با انتشار گزارشی از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند «گزینه‌های نظامی معتبر» برای ممانعت از دستیابی رژیم ایران به ‌سلاح هسته‌یی یک «استراتژی منسجم و جامع» برای مقابله با جاه‌طلبیهای هسته‌یی رژیم ایران و تهدیدات ناشی از آن در دستورکار خود قرار دهد.

آنها در گزارش خود تاکید کردند که زمان برای انحراف و بی‌توجهی به این تهدیدها به پایان رسیده است و سیاست‌های دولت جو بایدن را در قبال رژیم ایران ناکارآمد توصیف کرده‌اند.
این گزارش با حمایت ۹ اندیشکده و گروه فعال در حوزه سیاست خارجی، از جمله اتحاد علیه ایران هسته‌یی، اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران، پیشبرد آزادی آمریکا، مسیحیان متحد برای اسراییل و ائتلاف یهودیان جمهوریخواه تهیه شده است زیرا طیف وسیعی از جامعه سیاست خارجی آمریکا ضمن هشدار نسبت به سهل‌انگاری و فقدان یک سیاست قاطع از سوی دولت بایدن برای مقابله با رژیم ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8b3eca1-19ae-4a85-8136-7e40f61db624"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات