728 x 90

هزار تن از مقامات سابق نظامی آمریکا و خانواده‌های قربانیان حملات تروریستی رژیم ایران در نامه‌یی به بایدن، از او خواستند وجوه مسدود شده را در اختیار رژیم قرار ندهد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

مقامات سابق ارتش آمریکا و خانواده‌های آنها روز پنجشنبه از دولت بایدن خواستند تا زمانی که رژیم ایران یا نیروهای نیابتی آن به قربانیان حملات تروریستی آمریکا غرامت نپرداخته‌اند، وجوه مسدود شده را به‌عنوان بخشی از مذاکرات هسته‌یی در اختیار رژیم ایران قرار ندهد.

بیش از ۱۰۰۰ مقام سابق نظامی آمریکا و اعضای خانواده‌های قربانیان حملات تروریستی رژیم خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا نوشته‌اند:

ما با شما موافقیم که رژیم ایران هرگز نباید اجازه داشته باشد به سلاح هسته‌یی دست یابد، اما اعتقاد نداریم که هیچ تحریمی علیه رژیم ایران تا زمانی که تمام دعاوی قضایی معوقه علیه این رژیم و سپاه پاسداران به‌طور کامل برآورده نشده، لغو یا تعلیق شود که منجر به آزاد شدن وجوه مسدود شده گردد.

در این نامه تخمین زده می‌شود که ۶۰میلیارد دلار از احکام دعاوی قضایی تروریسم و به‌دلیل پرونده‌هایی علیه رژیم ایران پرداخت نشده و میلیاردها دلار دیگر نیز در پرونده‌های معلق در جریان هستند. (ان.بی.سی۲۳ دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/881ec358-d1bc-48d0-ae7e-b898c9f1030d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات